Παρόλο που το Honda e είναι ένα αυτοκίνητο με πολλές «αρετές», συμπεριλαμβανομένου του υπερσύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού και του καλοσχεδιασμένου πλαισίου, δύο παράγοντες το έχουν βαρύνει έναντι του ανταγωνισμού: η μικρή αυτονομία του, η οποία μόλις που ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα, και η υψηλή τιμή πώλησης.
Το Honda e διατίθεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας με 136 ίππους και 315 Nm και ο άλλος με 154 ίππους και 315 Nm. Και στις δύο περιπτώσει είναι πισωκίνητο. Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε το σύστημα torque vectoring, την κατανομή βάρους 50/50 και τις ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους δύο άξονες.
Η μπαταρία του είναι υγρόψυκτη, αλλά με χωρητικότητα 35,5 kWh, περιορίζει το αυτοκίνητο στην αστική οδήγηση. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να φορτίσει με μέγιστη ισχύ συνεχούς ρεύματος 50 kW, οπότε χρειάζεται 30 λεπτά για να ανακτήσει το 80% της εμβέλειάς του.
Προκειμένου να ενισχύσει τις πωλήσεις, η Honda παρουσίασε τώρα μια ειδική περιορισμένη έκδοση, η οποία θα αποτελείται από μόλις 50 μονάδες. Θα βασίζεται στην έκδοση Advance, επομένως θα διατίθεται αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας. Θα διαθέτει αποκλειστικό χρώμα Platinum Crystal Red και θα εφοδιάζεται με μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Από τον κατάλογο εξοπλισμού θα πρέπει να επισημάνουμε στοιχεία όπως η πανοραμική οροφή ή τα θερμαινόμενα καθίσματα. Η τιμή εκκίνησης στη Γερμανία δεν θα είναι χαμηλή, καθώς θα κοστίζει 41.900 ευρώ. Οι τιμές για άλλες αγορές δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αν και αναμένεται να ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον.