Δύο πρωτότυπα με τη «σφραγίδα» της Hyundai N προμηνύουν το όραμα ενός πλήρως ηλεκτροκίνητου μέλλοντος ακόμη και στον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων για την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. Πρόκειται για το RN22e και το N Vision 74, δύο σπορ αυτοκίνητα που θα επιτρέψουν στην ασιατική μάρκα να δοκιμάσει τις τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.
Και τα δύο πρωτότυπα αντλούν έμπνευση από την τρέχουσα γκάμα της Hyundai και το παρελθόν, όπως το N Vision 74, ένα υβριδικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, εμπνευσμένο από το Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo και το Hyundai Pony Coupé concept του 1974. Ή το Hyundai RN22 που αντ’ αυτού δανείζεται την εξωτερική σχεδίαση του Ioniq 6.
Όλα αυτά λοιπόν αναμένουν την άφιξη του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου N, του Ioniq 5 N, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2023. Το RN22e διαθέτει που προσφέρει βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής ανάλογα με τις διάφορες λειτουργίες οδήγησης, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει τη ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς. Οι τεχνικές προδιαγραφές μιλούν για ένα σύστημα κίνησης ικανό να αποδίδει 430. kW και 740 Nm ροπής, με μπαταρία 77 kWh και αρχιτεκτονική 400/800 V. Οι επιδόσεις μιλούν για μέγιστη ταχύτητα άνω των 250 km/h.
Όσο για το N Vision 74, είναι εμπνευσμένο από το Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo concept car, το οποίο παρουσιάστηκε το 2015 με το λανσάρισμα της μάρκας N για να φανταστεί το μέλλον των αυτοκινήτων υψηλής ισχύος. επιδόσεων υδρογόνου.
Εξοπλίζεται με έναν κινητήρα ικανό να αποδίδει ισχύ μεγαλύτερη από 500 kW με ροπή που ξεπερνά τα 900 Nm. Η μπαταρία του ηλεκτρικού συστήματος είναι 62,4 kWh ενώ η δεξαμενή του συστήματος κυψελών καυσίμου 4,2 kg, με κυψέλες καυσίμου που διαθέτουν καθαρή ισχύ 85 kW. Η συνολική αυτονομία είναι περίπου 600 χιλιόμετρα, με τον ανεφοδιασμό σε μόλις 5 λεπτά.