Ήταν τον περασμένο Ιανουάριο, όταν η Renault ανακοίνωσε ότι το τμήμα επιδόσεων Alpine θα εξελιχθεί σε ηλεκτρική μάρκα, σηματοδοτώντας τη μετατροπή του EV με μια εικόνα που απεικόνιζε τα σχέδια του μπροστινού μέρους τριών αυτοκινήτων.

Τώρα οι Γάλλοι επιστρέφουν με φρέσκες εικόνες και αυτή τη φορά, μας δίνεται μια πρόγευση των πλευρικών προφίλ τους.

Τις νέες φωτογραφίες μοιράστηκε η Renault στο πλαίσιο της διαδικτυακής εκδήλωσης ElectroPop, κατά τη διάρκεια της οποίας έκανε επίσης πειράγματα για το ηλεκτρικό supermini 5 και έδωσε μια πρώτη ματιά στο 4ever, ένα επερχόμενο EV που παραπέμπει στο Renault 4.

Η γαλλική εταιρεία παραμένει φειδωλή σε λεπτομέρειες σχετικά με το Alpine, αλλά λέει ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της τριάδας θα κυκλοφορήσει το 2024.

Το πρώτο από την ομάδα φαίνεται να είναι ένα hot hatchback και παραπέμπει οπτικά στο Renault 5. Άλλωστε, η Alpine είχε αναπτύξει μια ισχυρή έκδοση του κλασικού supermini, την οποία οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου ταυτίζουν ως Gordini, καθώς η Chrysler κατείχε τότε τα δικαιώματα του ονόματος «Alpine».

Τόσο η Renault όσο και η έκδοση Alpine του νέου «5» θα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-BEV, μια ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 33% σε σύγκριση με το σημερινό Zoe.

Υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, αλλά με την έκδοση της Alpine να επικεντρώνεται στις επιδόσεις και όχι στην αποδοτικότητα, το ηλεκτρικό hot hatch μπορεί να μην είναι σε θέση να φτάσει την αυτονομία του μοντέλου με την επωνυμία Renault.

Η επόμενη σιλουέτα φαίνεται να αντιπροσωπεύει ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που προορίζεται να αντικαταστήσει το μοναδικό μοντέλο της Alpine, το μεσαίο A110.

Το νέο EV αναπτύσσεται από κοινού με τη Lotus σε μια ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, η οποία προφανώς θα αποτελέσει τη βάση και για ένα μοντέλο επιδόσεων με μηδενικούς ρύπους από τη Norfolk.

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό είναι ένα αυτό που απεικονίζει ένα μεγαλύτερο κουπέ, ίσως ένα grand tourer με διάταξη 2+2. Οι λεπτομέρειες σχετικά με το τρίτο Alpine EV καλύπτονται από μυστήριο, αν και ενδέχεται να κινείται πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-EV που αναπτύσσει η Renault για τα μοντέλα της κατηγορίας C και D με αυτονομία WLTP 580 χιλιομέτρων.

Η βάση θα προσφέρει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, χαμηλό κέντρο βάρους και τέλεια κατανομή βάρους, καθιστώντας έτσι την πλατφόρμα κατάλληλη για εφαρμογή σε σπορ αυτοκίνητα.

Share: