Ένα ηλεκτρικό τρένο της Alstom ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι σε μια σιδηροδρομική διαδρομή στη Σαξονία της Γερμανίας. Το πρωτότυπο τρένο που αναπτύχθηκε μαζί με το TU Berlin ξεκίνησε με ένα γύρο στην πόλη του Chemnitz. Τα ηλεκτρικά τρένα αυτού του τύπου έχουν προγραμματιστεί να τεθούν στην υπηρεσία των επιβατών από τον Δεκέμβριο του 2021.

Κατά τη διάρκεια του ντεμπούτου στη Σαξονία, το τρένο της Alstom άλλαξε τον τρόπο προώθησής του από λειτουργία εναέριων γραμμών σε ταξίδια με ηλεκτρική μπαταρία. Αυτό θα επιτρέψει σε αυτά τα τρένα να εξυπηρετούν διαδρομές που δεν καλύπτονται πλήρως από εναέριες γραμμές.

Το τρέχον έργο έχει τις ρίζες του σε μια ερευνητική συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου που ξεκίνησε στα τέλη του 2016. Εκτός από το πανεπιστήμιο και την Alstom, οι εταίροι περιλαμβάνουν την DB Regio, το περιφερειακό δίκτυο μεταφορών της Βάδης-Βυρτεμβέργης και το Γερμανική Εθνική Πρόγραμμα Καινοτομίας για τεχνολογία υδρογόνου και κυψελών καυσίμου. Το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών (BMVI) χρηματοδοτεί το έργο με σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια ευρώ.

Το TU Berlin υπέγραψε για συνοδευτική έρευνα. Οι μελέτες αποκάλυψαν, για παράδειγμα, ότι ένα μεγάλο μέρος των γραμμών που χρησιμοποιούνται σήμερα με οχήματα ντίζελ περιλαμβάνουν μη ηλεκτροδοτημένα τμήματα πολύ κάτω των 60 μιλίων στη Γερμανία. Συνεπώς, η Alstom καταλήγει στο συμπέρασμα: «Η χρήση της υπάρχουσας υποδομής επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία να λειτουργούν σε αυτές τις γραμμές χωρίς σημαντικές αναβαθμίσεις στην υπάρχουσα υποδομή».

Στη δήλωσή της, η εταιρεία αναφέρεται επίσης σε ένα υπάρχον έργο στη Σαξονία, όπου έντεκα ηλεκτρικά τρένα Coradia Continental για περιφερειακές μεταφορές στη γραμμή Λειψία-Χέμνιτς, αναμενόταν μέχρι το 2023. Η παραγγελία μοιράστηκε από το VMS (Verkehrsverbund Mittelsachsen) με την υποστήριξη του ZVNL (Zweckverband für den Nahverkehrsraum Leipzig).

Στο πρωτότυπο που χρησιμοποιήθηκε αυτήν την εβδομάδα, ο Dr Harald Neuhaus, Διευθύνων Σύμβουλος της VMS, βρήκε την ευκαιρία να εκφράσει την εμπιστοσύνη του στα τρένα της Alstom και επίσης ενημέρωσε για την παραπάνω παραγγελία. Είπε ότι η Alstom είχε ήδη αποδείξει τις ικανότητές της, τόσο πολύ που το VMS συμπλήρωσε την αρχική του παραγγελία . Περιλαμβάνει τώρα συνολικά 29 ηλεκτρικά τρένα Coradia Continental για την Κεντρική Σαξονία, μετά την «επιτυχημένη παράδοση και συντήρηση αυτών των τρένων» και είχε ως αποτέλεσμα τη νέα παραγγελία στις αρχές του 2020, είπε ο Neuhaus.

 

Share: