Η Apple βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο συνομιλιών με τις κινεζικές CATL και BYD αναφορικά με την προμήθεια μπαταριών για το ηλεκτρικό όχημα που σχεδιάζει.
Οι συζητήσεις είναι σε εξέλιξη και δεν είναι σαφές αν θα επιτευχθούν συμφωνίες είτε με την CATL είτε με την BYD, δήλωσαν οι άνθρωποι που αρνήθηκαν να κατονομαστούν καθώς οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές.
Η Apple έχει θέσει την κατασκευή εγκαταστάσεων παραγωγής στις Ηνωμένες Πολιτείες ως προϋπόθεση για τους πιθανούς προμηθευτές μπαταριών.
Η CATL, η οποία προμηθεύει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, είναι απρόθυμη να κατασκευάσει εργοστάσιο στις ΗΠΑ λόγω των πολιτικών εντάσεων μεταξύ Ουάσιγκτον και Πεκίνου, καθώς και ανησυχιών για το κόστος, είπαν οι δύο άνθρωποι.
Δεν ήταν άμεσα σαφές αν η Apple συζητά και με άλλους κατασκευαστές μπαταριών.
Η Apple τάσσεται υπέρ της χρήσης μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου που είναι φθηνότερες στην παραγωγή επειδή χρησιμοποιούν σίδηρο αντί για νικέλιο και κοβάλτιο που είναι πιο ακριβά.
Εργάζεται πάνω στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και έχει θέσει ως στόχο το 2024 για την παραγωγή ενός επιβατικού οχήματος, ανέφερε το Reuters τον Δεκέμβριο.
Επίσης στοχεύει στην παραγωγή αυτοκινήτων μέχρι το 2024 με τεχνολογία μπαταρίας «επόμενου επιπέδου». Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα έχουν δηλώσει προηγουμένως ότι το σχεδιαζόμενο EV της Apple θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη δική της πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταρίας. Δεν ήταν άμεσα σαφές εάν οι συζητήσεις με την CATL και την BYD αφορούσαν τη δική της τεχνολογία ή τα σχέδια της Apple.
Οι συζητήσεις έρχονται σε μια εποχή που η κυβέρνηση των ΗΠΑ επιδιώκει να προσελκύσει την κατασκευή EV. Το προτεινόμενο σχέδιο υποδομών ύψους 1,7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων του Αμερικανού προέδρου Joe Biden περιλαμβάνει προϋπολογισμό 174 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ενίσχυση της εγχώριας αγοράς EV με φορολογικές πιστώσεις και επιχορηγήσεις για τους κατασκευαστές μπαταριών, μεταξύ άλλων κινήτρων.
Πολλοί κατασκευαστές μπαταριών αυξάνουν την παραγωγή τους για να καλύψουν την αλματώδη παγκόσμια ζήτηση, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τη στροφή τους προς τα EV για να συμμορφωθούν με τους αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές μπαταριών αναμένεται να αναπτυχθούν με ταχύτερο ρυθμό από τους ξένους ομολόγους τους χάρη στην περαιτέρω επέκταση της μεγαλύτερης αγοράς EV στον κόσμο, ανέφερε η SNE Research σε έκθεση του Ιουνίου.
Το Reuters ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι η CATL σχεδιάζει ένα σημαντικό νέο εργοστάσιο μπαταριών αυτοκινήτων στη Σαγκάη, συνεχίζοντας έναν καταιγιστικό ρυθμό επέκτασης που θα εδραιώσει το προβάδισμά της ως ο νούμερο 1 προμηθευτής στον κόσμο. Το εργοστάσιο θα βρίσκεται κοντά στις κατασκευαστικές δραστηριότητες της Tesla στην Κίνα.