Έχουν περάσει περισσότερα από έξι χρόνια από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για ένα πιθανό αυτοκίνητο της Apple. Υπάρχει μια νέα αναφορά που έρχεται από τη Νότια Κορέα και υποστηρίζει ότι η Apple έχει αλλάξει τα σχέδιά της. Και πάλι.
Στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης, η Apple φέρεται να είχε το σχέδιο να αναπτύξει μόνη της το αυτοκίνητο, χωρίς τη συμβολή εταιρειών που προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ωστόσο, καθώς αντιμετώπισε μια σειρά από προβλήματα και περιορισμούς, η εταιρεία αποφάσισε να συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία και χτύπησε τις πόρτες των Hyundai, Nissan, Magna και πιο πρόσφατα της Toyota. Ωστόσο, όλοι αυτοί οι κατασκευαστές δεν ενδιαφέρθηκαν.
Σύμφωνα με τη νέα αναφορά, η Apple αποφάσισε και πάλι να συνεχίσει την ανάπτυξη μόνη της. Τοπικές πηγές της εταιρείας φέρονται να δήλωσαν στην ιστοσελίδα mk.co.kr ότι η εταιρεία αυτή τη στιγμή αποκαθιστά το κέντρο ανάπτυξης οχημάτων της και επεξεργάζεται τα έγγραφα που απαιτούνται για να εξασφαλίσει η Apple τις απαραίτητες συμβάσεις με προμηθευτές.
Το δημοσίευμα διευκρινίζει ότι ο κύριος λόγος πίσω από τη νέα στρατηγική της Apple είναι το γεγονός ότι οι συζητήσεις με φορείς από την αυτοκινητοβιομηχανία δεν πήγαν καλά και ουσιαστικά καμία εταιρεία δεν ενδιαφέρθηκε για μια πιθανή συνεργασία.
Μετά από πολλές αποτυχημένες συνομιλίες, η Apple φέρεται να αποφάσισε ότι δεν μπορεί πλέον να καθυστερήσει το έργο καθώς η αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλάζει ραγδαία.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα από τη Νότια Κορέα, η Apple εμμένει στο αρχικό της σχέδιο για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλής τεχνολογίας με αυτόνομες λειτουργίες. Ωστόσο, πιστεύεται ότι ο τεχνολογικός γίγαντας απέχει ακόμη τουλάχιστον τέσσερα χρόνια από το λανσάρισμα του προϊόντος του στην αγορά. Μόλις ξεκινήσει η πώλησή του, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Apple θα μπορούσε να πουλήσει περίπου 1,5 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2030.