Η Audi δίνει μια γεύση από το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο μέλλον, αναπτύσσοντας περισσότερους από τους προσαρμοσμένους κόμβους φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.
Εάν η ιδέα τύχει καλής υποδοχής, υπάρχει η δυνατότητα για μια διεθνή εξάπλωση των κόμβων φόρτισης.
Σχεδιασμένοι για να προσφέρουν μια “premium” εμπειρία φόρτισης με μια ποικιλία υπηρεσιών που παρέχονται σε κάθε μονάδα, οι κόμβοι φόρτισης της Audi επικεντρώνονται σε συμπαγή, αρθρωτά κτίρια που μπορούν εύκολα να ανεγερθούν σε αστικές περιοχές και χρησιμοποιούν μπαταρίες EV δεύτερης ζωής για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων οποιασδήποτε μάρκας.
Η εταιρεία κατασκεύασε τον πρώτο κόμβο της στη Νυρεμβέργη για να δοκιμάσει την ιδέα, όπου διαπιστώθηκε ότι το 60% των χρηστών ήταν επαναλαμβανόμενοι πελάτες. Κατά μέσο όρο, ο χώρος χρεώνει 24 αυτοκίνητα την ημέρα και διαθέτει σαλόνι, τροφοδοσία και υπηρεσία παντοπωλείου που παραδίδει απευθείας στον κόμβο.
Η Audi ελπίζει ότι οι κόμβοι φόρτισης της θα επιτρέψουν μια πιο αποτελεσματική χρήση του χρόνου του οδηγού κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, και η σχετική ευκολία με την οποία μπορούν να εγκατασταθούν θα μπορούσε να τους καταστήσει μια ελκυστική λύση αστικής φόρτισης – ιδιαίτερα για όσους δεν μπορούν να συνδεθούν στο σπίτι.
Οι θέσεις φόρτισης μπορούν να δεσμευτούν μέσω της εφαρμογής MyAudi, και είναι διαθέσιμες έως και έξι, ανάλογα με το μέγεθος του κάθε κόμβου. Η μονάδα τροφοδοτείται από έναν συνδυασμό ενέργειας δικτύου και μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων δεύτερης χρήσης, ενώ η μάρκα ισχυρίζεται ότι ένα “πράσινο συμβόλαιο ενέργειας” παρέχει ενέργεια αποκλειστικά από βιώσιμες πηγές. Οι ηλιακοί συλλέκτες που τοποθετούνται στην οροφή μπορούν επίσης να παρέχουν επιπλέον ενέργεια 30 kW.
Ένας κόμβος φόρτισης μπορεί να συναρμολογηθεί σε μόλις 1 μήνα και χωρίς να απαιτούνται τα θεμέλια μιας τυπικής κτιριακής δομής, καθώς απαιτείται μόνο μια επίπεδη επιφάνεια ασφάλτου. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολη την απόκτηση πολεοδομικής άδειας για τις αστικές περιοχές όπου θα εγκατασταθούν.
Δεδομένης της θετικής υποδοχής του αρχικού κόμβου φόρτισης, η Audi θα ανοίξει άλλον έναν στη Ζυρίχη φέτος, ενώ μέχρι το 2024 έχουν προγραμματιστεί και άλλοι στο Σάλτσμπουργκ, το Βερολίνο και αλλού στη Γερμανία. Ανάλογα με την επιτυχία αυτών, η Audi θα λάβει απόφαση για την εγκατάσταση περισσότερων σε άλλες χώρες.