Οι Ekström, Peterhansel και Sainz θα εγκαινιάσουν μια νέα εποχή τον Ιανουάριο στη Σαουδική Αραβία, καθώς ο καθένας θα οδηγήσει ένα Audi RS Q e-tron, το οποίο θα διαθέτει τον πρώτο ηλεκτροκινητήρα της διοργάνωσης.

Η Audi μεταφέρει τα πρωτότυπα στο Ντακάρ ως εργαστήριο δοκιμών για τις μελλοντικές τεχνολογίες της και οι πρωταθλητές που θα τα οδηγήσουν θα παρέχουν πολύτιμα σχόλια καθώς θέλουν να εξασφαλίσουν τον πολυπόθητο τίτλο.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν δυνατότητες φόρτισης στην έρημο, το RS Q e-tron συνδυάζει έναν πολύ αποδοτικό, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με γεννήτριες που φορτίζουν την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Η ενέργεια ανακτάται ακόμη και κατά το φρενάρισμα και το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο μία μπροστινή ταχύτητα.

Ο Σουηδός Ekström, 43 ετών, εξήγησε: “Με την ηλεκτροκίνηση, η ισχύς και η ροπή είναι άμεσα διαθέσιμες με το παραμικρό πάτημα του πεντάλ γκαζιού. Ένα άλλο πλεονέκτημα, ειδικά όταν οδηγείς στους αμμόλοφους, είναι η μετάδοση μίας ταχύτητας, η οποία εξοικονομεί χρόνο από τα ανεβοκατεβάσματα.”

Ο Ekström – πρώην πρωταθλητής του FIA World Rallycross, δύο φορές πρωταθλητής DTM και νικητής τεσσάρων τίτλων Race of Champions – απολαμβάνει την πρόκληση καθώς πλησιάζει μόνο στη δεύτερη απόπειρα του Ράλι Ντακάρ.

Πρόσθεσε: “Το Ντακάρ σίγουρα θα είναι μια από τις πιο συναρπαστικές περιπέτειες της καριέρας μου. Η αντιμετώπιση αυτού του συναρπαστικού αγώνα μαζί με την ομάδα με την οποία γιόρτασα τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου είναι φανταστική. Αν και είμαι 43 φέτος, νιώθω κατώτερος σε σύγκριση με τον Carlos και τον Stéphane. Έχω ακόμα πολλά να μάθω, αλλά ανυπομονώ πραγματικά.”

Ο Γάλλος Peterhansel, 55 ετών, είναι ο υπερασπιστής του τίτλου στα αυτοκίνητα και, χάρη στις καταπληκτικές 14 νίκες σε 33 εκκινήσεις σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, είναι επίσης ο πιο επιτυχημένος συμμετέχων του Ράλι Ντακάρ.

Είπε: “Ίσως το τελευταίο βήμα που μπορώ να κάνω ως επαγγελματίας οδηγός. Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Σε 10 χρόνια, όλοι θα οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Ντακάρ είναι ένα ακραίο τεστ για αυτήν την τεχνολογία.”

Στα 59, ο Sainz είναι ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές της Ισπανίας και μεταξύ των ταχύτερων συμμετεχόντων με τρεις τίτλους στο Ράλι Ντακάρ καθώς και δύο τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 1990 και το 1992.

Ο “Matador”, ο οποίος αγωνίζεται επίσης στην Extreme E, αποκάλυψε: “Είμαι ακόμα πεινασμένος. Εάν δεν ήμουν, δεν θα δεχόμουν αυτήν την πρόκληση που είναι πολύ σημαντική για μένα – για να προσπαθήσω να κερδίσω το Ράλι Ντακάρ με την Audi. Είναι ένα φανταστικό, ακραίο έργο – η απόλυτη πρόκληση για ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.”

Ο Andreas Roos, υπεύθυνος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Audi Sport, πρόσθεσε: “Οι οδηγοί και οι συνοδηγοί κάνουν τη διαφορά στο Ντακάρ. Το γεγονός ότι θα έχουμε τρεις ομάδες οδηγών στο υψηλότερο επίπεδο είναι καθησυχαστικό. Τώρα εξαρτάται από εμάς για να ολοκληρώσουμε την ανάπτυξη του καινοτόμου αυτοκινήτου μας και να ξεκινήσουμε την ενεργειακή επανάσταση στο ράλι αντοχής.”

Share: