Μετά από σχεδόν μια εβδομάδα φημών, η Audi ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της να καταργήσει σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι «η παραγωγή του τελευταίου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Audi που έχει αναπτυχθεί εντελώς πρόσφατα θα ξεκινήσει σε μόλις τέσσερα χρόνια».
Αυτό θα σηματοδοτήσει το τέλος μιας εποχής, καθώς από το 2026, η Audi θα λανσάρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα.
Δεδομένου ότι αυτό δεν είναι μακριά, η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτρονική κινητικότητα. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η αυτοκινητοβιομηχανία θα επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα των EV και στοχεύει να έχει περισσότερα από 20 από αυτά στη γκάμα της μέχρι το 2025.
Η εταιρεία συνέχισε σημειώνοντας: «Με τα νέα μοντέλα e-tron GT, RS e-tron GT, Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, η Audi λανσάρει ήδη φέτος περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης».
Παρόλο που η Audi προχωρά μόνο σε EV, η εταιρεία δεν βάζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στο περιθώριο. Αντιθέτως, η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι η ανάπτυξη θα συνεχιστεί «μέχρι την τελική διακοπή της».
Δεδομένου αυτού, ο CEO Markus Duesmann υποστήριξε ότι «ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi θα είναι ο καλύτερος που έχουμε κατασκευάσει ποτέ».
Η Audi σχεδιάζει να καταργήσει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033, αλλά η ημερομηνία αυτή είναι ρευστή. Όπως εξήγησε ο Duesmann, «ο ακριβής χρόνος διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Audi θα αποφασιστεί τελικά από τους πελάτες και τη νομοθεσία. Η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση στην Κίνα θα συνεχιστεί και μετά το 2033, γι’ αυτό και θα μπορούσε να υπάρξει εκεί προσφορά οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που κατασκευάζονται τοπικά».