Η Audi έχει κάνει σημαντικά βήματα στο δρόμο για το ντεμπούτο της στο διάσημο Rally Dakar τον Ιανουάριο του 2022. Η ιδέα του καινοτόμου πρωτοτύπου για το πιο δύσκολο ράλι αντοχής παγκοσμίως έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Τα πρώτα τεστ προγραμματίζονται για τα μέσα του έτους. Η διαχείριση του project έχει αναληφθεί από τον Andreas Roos, ο οποίος ήταν πιο πρόσφατα υπεύθυνος για το επιτυχημένο πρόγραμμα στο DTM.

«Με το project του Dakar, εμείς στην Audi παραμένουμε πιστοί στη φιλοσοφία μας, να χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά νέες τεχνολογίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, που είναι πρωτοποριακές για  τα μελλοντικά αυτοκίνητα δρόμου», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Audi.

«Στα ράλι, για παράδειγμα, αυτό ήταν το σύστημα Quattro. Τώρα θα δοκιμάσουμε εξαρτήματα για μελλοντικούς ηλεκτρικούς κινητήρες υπό τις ακραίες συνθήκες του Ράλι Ντακάρ.”

«Το project του Ντακάρ είναι μια τεράστια πρόκληση για ολόκληρη την ομάδα», λέει ο Andreas Roos. «Έχουμε ένα αυστηρό πρόγραμμα για να εφαρμόσουμε την καινοτόμο ιδέα μας. Είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που αγωνίστηκε στο ράλι Ντακάρ με ένα ηλεκτρικό όχημα. Όλοι στην ομάδα εργάζονται επιμελώς, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να πάμε εγκαίρως στο Ντακάρ του 2022 ».

Το καινοτόμο πρωτότυπο χρησιμοποιεί τη γεννήτρια κινητήρα (MGU) από το τρέχον μονοθέσιο της Formula E που η Audi ανέπτυξε από το μηδέν για τη σεζόν του 2021. Θα χρησιμοποιηθούν τρεις κινητήρες: «Θα έχουμε ένα MGU στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω άξονα. Ένα τρίτο MGU χρησιμεύει ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση », λέει ο Roos. «Φυσικά, πρέπει να κάνουμε τροποποιήσεις, διότι η έρημος έχει διαφορετικές προκλήσεις από τις πόλεις στις οποίες αγωνιζόμαστε αυτήν τη στιγμή στη Formula Ε: άλματα, άμμος, πολύ μεγάλες διαδρομές. Αλλά μπορούμε βασικά να βασιστούμε στην τεχνογνωσία της Formula E όπως επίσης και από τα πρωτότυπα του Le Mans με το e-tron quattro. “

Η Audi αναπτύσσει επίσης εσωτερική μπαταρία υψηλής τάσης. Στη Formula E, αυτό είναι ένα κομμάτι που όλες οι ομάδες το λαμβάνουν από έναν προμηθευτή. Η ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας παρέχεται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα TFSI του DTM.

«Αυτός ο κινητήρας είναι απίστευτα αποδοτικός και υπερσύγχρονος όσον αφορά το βάρος και την κατανάλωση», λέει ο Andreas Roos. «Το σημαντικό είναι: το drivetrain είναι πλήρως ηλεκτρικό. Ο κινητήρας TFSI χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών στις ειδικές διαδρομές. Η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται κατά την οδήγηση, καθώς προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες επιλογές για να γίνει στην έρημο.” Η Audi σχεδιάζει να τρέξει πλήρως ηλεκτρικά σε όλα τα ενδιάμεσα στάδια.

Share:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *