Η Μητροπολιτική Αρχή της Μπανγκόκ (BMA) παρήγγειλε 12 νέα πλήρως ηλεκτροκίνητα πλοία. Τα σκάφη από υαλοβάμβακα έχουν μέγεθος 14,5 μέτρα και τροφοδοτούνται από ένα ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα μπαταρίας που παρέχεται από την Torqeedo.
Τα δώδεκα νέα ηλεκτρικά πλοία προστίθενται στον υπάρχοντα στόλο 7 ηλεκτρικών σκαφών με κινητήρα Torqeedo που τέθηκαν σε λειτουργία τον Δεκέμβριο του 2020. Και οι δύο παραγγελίες αποτελούν μέρος ενός σχεδίου για την μείωση της κυκλοφορίας και των εκπομπών ρύπων σε ολόκληρη την πόλη, δήλωσε η Torqeedo.
Τα πλοία δεν είναι καινούργια αλλά έχουν ανακαινιστεί. Στο πλαίσιο της εργασίας, αφαιρέθηκαν οι παλιές εξωλέμβιες μηχανές ντίζελ και οι δεξαμενές. Αντ ‘αυτού, τα σκάφη τροφοδοτούνται τώρα από δύο εξωλέμβιους κινητήρες «Torqeedo Cruise» με ισχύ 10 kW. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αυτά τροφοδοτούνται από τέσσερις μπαταρίες ιόντων λιθίου “Power 48-5000”.
Τα πλοία θα χρησιμοποιούνται στην καθημερινή υπηρεσία μεταφοράς στο κέντρο της πόλης. Το καθένα μπορεί να μεταφέρει 30 επιβάτες. Μέρος του στόλου θα χρησιμοποιηθεί επίσης στις πλωτές οδούς της πόλης, οι οποίες συνδέουν τον ποταμό Chao Praya με την επαρχία Prachinburi μέσω ενός καναλιού 72 χιλιομέτρων.
«Με την επέκταση του στόλου των ηλεκτρικών πλοίων, η Μπανγκόκ βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου να γίνει η πρωτεύουσα της ηλεκτρικής μεταφοράς στην Ασία», λέει ο Joe MacDonald, διευθυντής πωλήσεων της Torqeedo Asia Pacific Ltd. «Τα δρομολόγια ηλεκτρικών πλοίων είναι μέρος ενός διασυνδεδεμένου ηλεκτρικού δικτύου μεταφορών που περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρικά λεωφορεία, τρένα μονής γραμμής και τη μετατροπή εκατοντάδων εμβληματικών τρικύκλων ταξί της Μπανγκόκ ».
Η Ταϊλάνδη είναι πράγματι στα πρόθυρα μιας ταχείας στροφής στην ηλεκτρική κινητικότητα. Η ανακοίνωση της Torqeedo επικαλείται τον στόχο της κυβέρνησης να μετατρέψει τουλάχιστον το 30 % του συστήματος μεταφορών σε ηλεκτρικό έως το 2035 . Τουλάχιστον για τον τομέα των δρόμων, αυτός ο στόχος είναι πιο ριζοσπαστικός: Από το 2035, μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επιτρέπεται να καταχωρούνται. Μέχρι το 2030, οι ηλεκτροκίνητες κινήσεις θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν ήδη το 50 % των νέων ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων.