Εν μέσω πανδημίας, η Black Tea είχε ανακοινώσει την κατασκευή μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας, η οποία θα έβγαινε στην κυκλοφορία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021.

Από τότε που ανακοίνωσε εκείνο το project, η ηλεκτρική startup με έδρα το Μόναχο της Γερμανίας κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 600.000 ευρώ μέσω crowdfunding.

Αν και το πρώτο σχέδιο ονομαζόταν «Moped», στην πραγματικότητα δεν διέθετε πεντάλ. Ήταν ένας όχημα χαμηλής ταχύτητας, που είχε ως στόχο να επιτρέψει στους Ευρωπαίους αναβάτες να το χρησιμοποιούν, χωρίς να χρειάζεται να αποκτήσουν πρώτα δίπλωμα μοτοσικλέτας.

Παρόλα αυτά, η Black Tea άλλαξε γνώμη για το όνομα μεταξύ τότε και τώρα, και το πουλάει στους πελάτες το 2021 ως Bonfire.

Εξακολουθεί να διαθέτει αυτό το ρετρό, μινιμαλιστικό στυλ scrambler από τον αρχικό σχεδιασμό. Η Black Tea προβλέπει την κυκλοφορία του τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ το 2021. Πόσο σύντομα θα συμβεί αυτό; Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες θα πρέπει να αρχίσουν να αποστέλλονται στους πελάτες μέσα στον Αύγουστο. Τα πράγματα καθυστέρησαν ελαφρώς για την Black Tea, όπως συμβαίνει με τις μεγάλες και μικρές εταιρείες, αλλά τώρα αρχίζουν να μπαίνουν και πάλι σε τροχιά.

Αρχικά, το Bonfire πωλείται ως μοτοσυκλέτα αυστηρά για εκτός δρόμου χρήση. Ο ιδρυτής της Black Tea, Viktor Sommer, προβλέπει ότι η έκδοση με άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο θα πρέπει ελπίζουμε να πωλείται μέχρι τον Απρίλιο του 2022. 

Προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, το Black Tea Bonfire διαθέτει πολλά εξαρτήματαστοκ. Ωστόσο, κάθε μοτοσικλέτα θα συναρμολογείται και θα αποστέλλεται από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μόναχο. Η τελική ταχύτητα στο Eco Mode εξακολουθεί να είναι 80 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ στο Normal Mode θα είναι περίπου 70 χιλιόμετρα την ώρα. Στη λειτουργία Speed Mode, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 60 χλμ/ώρα, κάτι που μοιάζει με κάποια μπερδεμένη ονομασία λειτουργίας.

Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα PSM που τοποθετείται στους πίσω τροχούς, με ισχύ 4 ίππους και μέγιστη ισχύ 7 ίππους. Η αυτονομία που υποστηρίζεται είναι 55 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. 

Φορτίζει μέσω εξωτερικού φορτιστή που λειτουργεί με την τυπική οικιακή πρίζα 110 V ή 220 V, ανάλογα με τη χώρα σας. Από το μηδέν έως το 80% της φόρτισης μπορεί να επιτευχθεί σε τρεις ώρες, ενώ μπορείτε να φτάσετε στο 100% σε τέσσερις ώρες. Είναι κατασκευασμένο για μετακινήσεις από και προς τη δουλειά και το σχολείο ή για άλλα σύντομα ταξίδια όπου θα μείνετε σε ένα μέρος για αρκετές ώρες. 

Οι τροχοί είναι ακτινωτές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά Heidenau K41. Η ανάρτηση αποτελείται από ένα υδραυλικό πιρούνι με σωλήνες 31 mm μπροστά και 200 mm διαδρομής. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 335 mm με διαδρομή 80 mm. Διαθέτετε δισκόφρενα παντού, με δαγκάνες δύο εμβόλων και ρότορες 220 mm.

Πόσο κοστίζει αυτή η ρετρό ηλεκτρική μοτοσικλέτα; Ξεκινάει από 3.999 ευρώ, αλλά αν θέλετε να την αποκτήσετε θα πρέπει να κάνετε υπομονή για τουλάχιστον πέντε μήνες…

Share: