Το BMW Group θα λανσάρει τέσσερα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει τη στροφή της προς τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

«Είμαστε πλήρως προσηλωμένοι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου η χρήση ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων με μπαταρία έχει νόημα και είναι εφικτό, επειδή οι συνθήκες είναι κατάλληλες», δήλωσε ο CEO της BMW, Oliver Zipse.

Οι εκδόσεις με μπαταρία της σειράς 7 και του συμπαγούς SUV X1 θα φτάσουν το επόμενο έτος. Οι ηλεκτρικές εκδόσεις της σειράς 5 και του Mini Countryman compact SUV θα φτάσουν το 2023.

«Μέχρι το 2023 θα προσφέρουμε στους πελάτες μας τουλάχιστον μία επιλογή BEV σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες οχημάτων μας και μέσα στα επόμενα 10 χρόνια στοχεύουμε να διαθέσουμε συνολικά περίπου 10 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά», δήλωσε ο Zipse.

Οι πλήρως ηλεκτρικές Σειρές 7 και 5 θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing της Γερμανίας.

Το εργοστάσιο στο κατασκευάζει επίσης το iX, τη ναυαρχίδα των ηλεκτρικών SUV της BMW, το οποίο θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το φθινόπωρο, με το ηλεκτρικό σεντάν i4, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Μόναχο.

Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση της X1 και του Mini Countryman θα κατασκευάζεται επίσης στη Γερμανία, παράλληλα με την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης — η X1 στο Ρέγκενσμπουργκ και το Mini Countryman στη Λειψία.

Τα αυτοκίνητα του BMW Group που λειτουργούν με μπαταρίες περιλαμβάνουν σήμερα το compact hatchback i3 που κατασκευάζεται στη Λειψία και το SUV iX3 που κατασκευάζεται στην Κίνα, καθώς και το Mini Electric hatchback, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mini στην Οξφόρδη της Αγγλίας.

Η BMW θα λανσάρει επίσης το ηλεκτρικό σεντάν i4 αργότερα φέτος.

Το iX θα κάνει το ντεμπούτο του νέου λειτουργικού συστήματος 8 της BMW, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι σχεδιασμένο για συνδεσιμότητα 5G.

Το σύστημα διαθέτει μια νέα γενιά οθονών, χειριστηρίων και λογισμικού και, μετά το iX, θα επεκταθεί ευρέως σε όλα τα άλλα μοντέλα, δήλωσε ο Zipse.

Το 2025 η BMW θα παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse (Νέα Κατηγορία), η οποία έχει σχεδιαστεί για να είναι κυρίως πλήρως ηλεκτρική, αλλά μπορεί επίσης να φιλοξενήσει κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών.

«Η νέα αρχιτεκτονική των οχημάτων μας είναι ασυμβίβαστα ηλεκτρική, είτε με μπαταρία είτε με υδρογόνο», δήλωσε ο Zipse.

Η εξαιρετικά ευέλικτη και κλιμακούμενη πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει πιο αεροδυναμικά σχέδια με διαφορετικές αναλογίες και πιο ευρύχωρο εσωτερικό.  Θα χρησιμοποιηθεί για όλα τα νέα μοντέλα της γκάμας του ομίλου, από τις BMW μέχρι τις Rolls-Royce, αρχής γενομένης από το 2025.

Η BMW αναμένει ότι οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της θα αυξηθούν κατά περισσότερο από 50 τοις εκατό ετησίως κατά μέσο όρο μέχρι το 2025, περισσότερο από δέκα φορές σε σχέση με το 2020.

Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία αναμένει να έχει παραδώσει περίπου 2 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες, με μερίδιο τουλάχιστον 25 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2025, το οποίο θα αυξηθεί σε 10 εκατομμύρια και τουλάχιστον το ήμισυ των παγκόσμιων παραδόσεων μέχρι το 2030.

Share: