Τον προσεχή Απρίλιο, η κινεζική BYD θα παρουσιάσει το δεύτερο μέλος της σειράς Ocean, το Seal sedan. Με αυτή την οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων εμπνευσμένων από τη θάλασσα, η εταιρεία θα επιδιώξει να δώσει μια πιο νεανική και διεθνή πινελιά στην προϊοντική της γκάμα, εδραιώνοντας την επέκτασή της σε αγορές όπως η Ευρώπη, όπου το επαγγελματικό αυτοκίνητο Dolphin πωλείται ήδη.

Όπως και το μικρότερο αδελφάκι του, το Seal θα βασίζεται στην “e-platform 3.0” της BYD, μια προηγμένη αρχιτεκτονική που ενσωματώνει τις δομικές μπαταρίες Blade της BYD, οι οποίες διαθέτουν σχεδιασμό Cell to Pack και κυψέλες LFP (λιθίου-φερροφωσφορικού). Αυτή η πλατφόρμα θα επιτρέψει τη δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων με εμβέλεια έως και 1.000 χιλιόμετρα.

Επιπλέον, όλα τα μοντέλα που βασίζονται σε αυτό θα είναι εξοπλισμένα με μια αποδοτική αντλία θερμότητας που θα τους επιτρέψει να βελτιώσουν τη χειμερινή τους αυτονομία κατά 10%, καθώς και με ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ που θα τους δώσει πρόσβαση σε εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση υψηλής ισχύος (εκτιμάται ότι θα μπορεί να ανακτήσει 150 χιλιόμετρα σε μόλις πέντε λεπτά).

Αν και η επίσημη παρουσίασή του απέχει ακόμη μερικές εβδομάδες, ο σχεδιασμός και ορισμένες τεχνικές προδιαγραφές του νέου μοντέλου διέρρευσαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας.

Αισθητικά, το Seal θα βασίζεται στο Ocean-X Concept. Τα φωτιστικά σώματα, τα οποία θυμίζουν έντονα εκείνα του XPeng G3, θα διαθέτουν ένα εξάρτημα σε σχήμα L, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιεί η Renault σε ορισμένα μοντέλα της. Στο πίσω μέρος, το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί στα φώτα που συνδέονται με μια λωρίδα LED και στον τεράστιο διαχύτη.

To ΕΩ θα έχει μήκος 4800 mm, πλάτος 1875 mm και ύψος 1460 mm. Το μεταξόνιο του θα είναι 2.920 mm. Ως εκ τούτου, θα ενταχθεί στην κατηγορία D (μεσαία σεντάν), όπου θα πρέπει να ανταγωνιστεί προτάσεις όπως το Hyundai IONIQ 6, το Tesla Model 3 και το Volkswagen ID.7, μεταξύ άλλων.

Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, δύο πισωκίνητες και μία τετρακίνητη (η τελευταία θα μπορεί να κάνει τα 0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα). Το εισαγωγικό μοντέλο θα έχει απόδοση 204 ίππων (150 kW), ενώ το μοντέλο μεσαίας κατηγορίας θα φτάνει τους 313 ίππους (230 kW). Η κορυφαία έκδοση θα συνδυάζει έναν επαγωγικό κινητήρα 218 ίππων (160 kW) στον μπροστινό άξονα με έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμων μαγνητών 204 ίππων (150 kW) στον πίσω άξονα. Αν και η εμβέλειά του δεν έχει διαρρεύσει, τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης εκτιμούν ότι θα είναι περίπου 700 χιλιόμετρα.

Share: