Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία Bye Aerospace ανακοινώνει άλλη μία παραγγελία για τα ηλεκτρικά της αεροσκάφη. Η Ακαδημία Πτήσεων του Ρέικιαβικ υπέγραψε σύμβαση για την αγορά τριών ηλεκτρικών εκπαιδευτικών αεροσκαφών eFlyer.
Τα τρία αεροσκάφη είναι δύο διθέσια eFlyer 2 και ένα τετραθέσιο eFlyer 4. Επιπλέον, ο κατασκευαστής και η Ακαδημία Πτήσεων του Ρέικιαβικ διαπραγματεύονται μια συμφωνία σχετικά με την επιλογή αγοράς δύο ακόμη αεροσκαφών eFlyer. Το αεροσκάφος θα κατασκευαστεί στις ΗΠΑ.
Τα eFlyers που παραγγέλθηκαν είναι διθέσια και τετραθέσια μικρά αεροσκάφη. Έχουν έναν συμβατικό κεντρικά τοποθετημένο έλικα, ο οποίος, ωστόσο, είναι ηλεκτρικός. Το eFlyer 2 πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στη βασική εκπαίδευση, το eFlyer 4 θα πετάξει από προχωρημένους μαθητευόμενους πιλότους.
Ο κατασκευαστής που εδρεύει στο Κολοράντο είχε ήδη κλείσει τρεις μεγάλες παραγγελίες πριν από λίγο καιρό από την Quantum Air για 26 ηλεκτρικά μικρά αεροσκάφη, από την OSM Aviation για 60 και από την BlackBird για 110 μονάδες e-Flyer. Η Bye Aerospace εργάζεται επίσης σε ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος οκτώ έως εννέα θέσεων που ονομάζεται eFlyer 800. Πριν από ένα μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ήδη δύο παραγγελίες για αυτό το μεγαλύτερο ηλεκτρικό αεροσκάφος- και οι δύο έχουν ήδη κατατεθεί με καταθέσεις. Οι πελάτες είναι η Skye Aviation και η γερμανική εταιρεία Rheinland Air Service.
Το αεροσκάφος λέγεται ότι μπορεί να έχει ταχύτητες έως 320 κόμβους (593 χλμ./Ώρα) και μπορεί να πετάξει έως και 500 ναυτικά μίλια (926 χιλιόμετρα) με μία φόρτιση μπαταρίας (με ταχύτητα πλεύσης 280 κόμβους/519 χλμ/ώρα) – συν 45 λεπτά αποθεματικό IFR. Ο γαλλικός τεχνολογικός όμιλος Safran συμμετέχει επίσης στην ανάπτυξη. Ωστόσο, ανακοινώθηκε επίσης τον Απρίλιο ότι το eFlyer θα χρησιμοποιούσε 800 κύτταρα θείου-λιθίου από την Oxis Energy, αλλά η Oxis από τότε πτώχευσε και πρόκειται να τελειώσει .