Εντός του ομίλου Stellantis, η Citroën καταλαμβάνει το χαμηλότερο σκαλοπάτι ολόκληρου του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων της μαζί με τη FIAT, με τις δύο μάρκες γενικής χρήσης να βρίσκονται ένα σκαλί κάτω από τις μάρκες με φιλοδοξίες (Opel, Peugeot), δύο κάτω από τις μάρκες premium (Alfa Romeo, DS, Lancia) και τρία κάτω από τις μάρκες πολυτελείας (Maserati). Και οι δύο θα προσφέρουν έτσι τις πιο προσιτές προσφορές από τον γαλλο-ιταλο-αμερικανικό όμιλο.

Αυτή η προσέγγιση είναι εμφανής στο νέο Citroën C3 για την Ινδία και τη Νότια Αμερική, ένα μοντέλο χαμηλού κόστους που θα κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Είναι το πρώτο από μια οικογένεια τριών οχημάτων διεθνούς προσανατολισμού που η Citroën θα λανσάρει σε διάφορες αναδυόμενες αγορές τα επόμενα τρία χρόνια.

Αυτή η τέταρτη γενιά του C3 ολοκληρώνει τη μεταμόρφωση του crossover που ξεκίνησε με την τρίτη γενιά: πλέον ακροβατεί μεταξύ ενός κλασικού hatchback και ενός SUV, όπως μαρτυρούν στοιχεία όπως οι ράγες οροφής, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (18 εκατοστά) και η πλαστική προστασία στους προφυλακτήρες, τους θόλους των τροχών και τα μαρσπιέ.

Το νέο Citroën C3 έχει μήκος 3,98 μέτρα και χωρητικότητα χώρου αποσκευών μεταξύ 300 και 315 λίτρων. Διαθέτει επίσης μια τεράστια χωρητική οθόνη αφής 10 ιντσών, τη μεγαλύτερη στην κατηγορία B στην αγορά της Ινδίας και της Νότιας Αμερικής. Θα διαθέτει επίσης λειτουργίες όπως Mirror Screen, Apple CarPlay, Android Auto…

Αυτό το C3 χαμηλού κόστους είναι μια πρόγευση του ευρωπαϊκού C3 που θα κυκλοφορήσει στην αγορά μεταξύ 2022 και 2023. Παρόλο που δεν θα είναι ακριβώς τα ίδια, πολλά στοιχεία θα διατηρηθούν: θα μοιράζονται το κεντρικό κύτταρο του αμαξώματος, αλλάζοντας το εμπρός (προβολείς, προφυλακτήρες) και το πίσω μέρος (φώτα, προφυλακτήρες, πίσω πόρτα), καθώς και το εσωτερικό (πιο εκλεπτυσμένο και με περισσότερο εξοπλισμό για τη γηραιά ήπειρο).

Η τέταρτη γενιά του ευρωπαϊκού Citroën C3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Stellantis CMP που έχουμε ήδη δει στο Peugeot 208, αν και θα χρησιμοποιεί μια πιο λιτή και απλοποιημένη παραλλαγή αυτής της πλατφόρμας, η οποία θα είναι αισθητή όσον αφορά τα φινιρίσματα, την ηχομόνωση και τον εξοπλισμό. Θα κατασκευαστεί στην Τρνάβα (Σλοβακία) και θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί το νέο Dacia Sandero.

Έχει επίσης επιβεβαιωθεί ότι θα έχει μια 100% ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα ονομάζεται Citroën ë-C3. Αυτό το μοντέλο θα έχει τιμή εκκίνησης κάτω από 20.000 ευρώ πριν από τις επιδοτήσεις και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: η μία με 50 ίππους και η άλλη με 80 ίππους. Οι μπαταρίες SVOLT θα έχουν χωρητικότητα μεταξύ 30 kWh και 40 kWh. Στην ευρωπαϊκή αγορά, θα τοποθετηθεί μεταξύ του Dacia Spring και των μελλοντικών Renault 5 E-TECH Electric και Volkswagen ID.2.

Share: