Η δανική υπηρεσία ταξί Dantaxi και ο προμηθευτής ενέργειας E.On άνοιξαν ένα μεγάλο κόμβο φόρτισης στην Κοπεγχάγη που ονομάζεται Danhub. Ο χώρος υποτίθεται ότι εξυπηρετεί έως και 400 ηλεκτρικά ταξί την ημέρα και θεωρείται κρίσιμο για τη μετατροπή του στόλου ταξί της πρωτεύουσας σε ηλεκτρικό έως το 2025.

Μέχρι στιγμής, οι Dantaxi και E.On επιβεβαίωσαν πέντε εξαιρετικά γρήγορους φορτιστές, τους οποίους οι συνεργάτες θεωρούν ότι μπορούν να φορτίζουν έως και δέκα ταξί κάθε φορά. «Οι εξαιρετικά γρήγοροι φορτιστές μπορούν να φορτίσουν έως και 300 kW, και αυτό σημαίνει ότι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να φορτίζουν με τη μέγιστη ισχύ για την οποία παράγεται η μπαταρία του αυτοκινήτου», δήλωσε ο Pär Möller, επικεφαλής της eMobility Nordic της E.On. Η χωρητικότητα 400 ταξί την ημέρα στηρίζεται στη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας με τους E.On και Dantaxi, υποθέτοντας ότι αυτό θα κάλυπτε σημαντικό μέρος της τρέχουσας ανάγκης της Dantaxi στην Κοπεγχάγη.

Επί του παρόντος υπάρχουν 300 ηλεκτρικά ταξί στη δανική πρωτεύουσα, τα οποία λειτουργούν κυρίως από την Dantaxi, ισχυρίζεται η εταιρεία. Ολόκληρος ο στόλος στην Κοπεγχάγη περιλαμβάνει 1.700 ντιζελοκίνητα που η πόλη αναμένεται να αλλάξει σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η Κοπεγχάγη σχεδιάζει να γίνει η πρώτη πόλη με ουδέτερο CO2 στον κόσμο έως το 2025.

Εκτός από τη διατήρηση της ηρεμίας, η Dantaxi αναμένει επίσης μια περαιτέρω ώθηση στα ηλεκτρικά ταξί χάρη στο νέο κόμβο φόρτισης. «Εκτιμούμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα οδηγήσει σε 200 νέα ηλεκτρικά ταξί στους δρόμους της Κοπεγχάγης πριν από το καλοκαίρι του 2022, και ο αριθμός των ντίζελ θα μειωθεί ανάλογα. Στην εταιρεία μας, τα ταξί ντίζελ μπορεί να εξαφανιστούν εντελώς σε τέσσερα χρόνια», δήλωσε ο Vibeke Wolfsberg, εκτελεστικός δ/ντής.

Ωστόσο, μόνο τα αυτοκίνητα Dantaxi θα χρησιμοποιούν τον κόμβο μεταξύ του αεροδρομίου και του κέντρου της πόλης στο Bådehavnsgade 42. Οι Dantaxi και E.On δήλωσαν ότι θα δημιουργήσουν περαιτέρω εγκαταστάσεις χρέωσης στην Κοπεγχάγη, το Ώρχους, το Άαλμποργκ και την Οντένσε, εάν το έργο είναι επιτυχές. Δεν έδωσαν τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά παρατηρώντας υπάρχοντα έργα, είναι πιθανό οι φορτιστές να προέρχονται από την ABB.

Share: