Η Extreme E έχει στραμμένα τα βλέμματα στο μέλλον καθώς αποκάλυψε τις πρώιμες σκέψεις για το πώς θα διαμορφωθεί το ημερολόγιο της 2ης σεζόν.

Στο πλαίσιο της αποστολής της για την ευαισθητοποίηση σχετικά με θέματα κλιματικής αλλαγής, όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη, η τήξη των πάγων, η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, οι πυρκαγιές, οι ακραίες καιρικές συνθήκες και η ερημοποίηση, θα συνεχίσει να επισκέπτεται απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, ενώ παράλληλα θα προάγει τη βιωσιμότητα και την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων για την προστασία του.

Ο Alejandro Agag, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Extreme E, εξήγησε: «Είχαμε μια εξαιρετικά θετική ανταπόκριση για την Extreme E καθ ‘όλη τη διάρκεια αυτής της σεζόν, από κυβερνήσεις έως ΜΚΟ, οι οποίοι βλέπουν μεγάλες δυνατότητες, όχι μόνο για τη χρήση της αθλητικής μας πλατφόρμας για θέματα κλίματος, αλλά και για να υποδείξει τις λύσεις στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν όλοι.

Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της πρώτης μας σεζόν, θέλαμε να είμαστε διαφανείς για το πώς διαμορφώνεται η δεύτερη σεζόν μας, προκειμένου να βοηθήσουμε τις ομάδες, τους οδηγούς και τους συνεργάτες μας να προετοιμαστούν. Είχαμε μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο για τη διατήρηση εκδηλώσεων σε τοποθεσίες που επισκεφτήκαμε την 1η σεζόν, όσο και από νέες τοποθεσίες και βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή σε ένα στάδιο όπου έχουμε πολλές επιλογές για μερικούς από τους αγώνες μας. Ως ένα πρωτάθλημα με στόχο να θέσει τους θεατές στο επίκεντρο της λήψης αποφάσεων, είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε πληροφορίες και απόψεις για το πού πρέπει να πάμε και στις επόμενες σεζόν ».

Προσωρινό ημερολόγιο Extreme E Season 2 (2022):

19-20 Φεβρουαρίου:  Σαουδική Αραβία

7-8 Μαΐου:  Σενεγάλη / Αίγυπτος / Τανζανία

9-10 Ιουλίου:  Γροιλανδία / Ισλανδία

10-11 Σεπτεμβρίου:  Βραζιλία / Αργεντινή / Ουρουγουάη / Ιταλία / Κόστα Ρίκα  

26-27 Νοεμβρίου:  Χιλή

Εκτός από την παροχή μιας πλατφόρμας για την ευαισθητοποίηση για το κλίμα, η Extreme E παρέχει ισχυρό οικονομικό αντίκτυπο στις χώρες υποδοχής. Το YouGov Sport, ο διεθνής οργανισμός έρευνας και ανάλυσης δεδομένων, υπολόγισε ότι το εναρκτήριο γεγονός της σειράς στη Σαουδική Αραβία συνεισέφερε περισσότερα από 47 εκατομμύρια ευρώ σε τοπική αξία. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν απασχόληση τοπικού προσωπικού, εφοδιασμό, μεταφορά από και προς τον χώρο του αγώνα, καθώς και παροχή τοπικών τροφίμων και ποτών και διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία.

Η συνολική έκθεση των ΜΜΕ του Desert X Prix ήταν από μόνη της ένας σημαντικός παράγοντας στη συνολική οικονομική επίπτωση. Χάρη στον εντυπωσιακό αριθμό των 190 ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών της Extreme E που έφτασαν σε παγκόσμιο κοινό 18,7 εκατομμύρια, μαζί με την ισχυρή παρουσία στα μέσα ενημέρωσης, οδήγησαν σε μια πρωτοφανή αξία σχεδόν 32 εκατομμυρίων ευρώ για το πρωτάθλημα.

Η Extreme E έχει ήδη ξεπεράσει τους στόχους της 1ης σεζόν στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, φτάνοντας τα 100 εκατομμύρια προβολές βίντεο, αύξηση 400% της συμμετοχής συν περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο εμφανίσεις στο ψηφιακό τοπίο σε κάθε ένα από τα δύο εναρκτήρια X Prix.

Share: