Η Fiat θα μειώσει την παραγωγή του ηλεκτρικού Fiat 500 στο εργοστάσιό της στο Mirafiori από 300 σε 210 μονάδες την ημέρα την επόμενη εβδομάδα, επειδή αντιμετωπίζει δυσκολίες με την τροφοδοσία μπαταρίας.

Ακολουθώντας το νέο πρόγραμμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα παράγεται μόνο σε μία βάρδια από τις 19 Απριλίου αντί σε δύο βάρδιες, όπως συνέβαινε προηγουμένως. Όπως τόνισε η ιταλική ομοσπονδία μεταλλουργών FIM (Federazione Italiana Metalmeccanici), η μειωμένη παραγωγή οφείλεται αποκλειστικά στην έλλειψη μπαταρίας και όχι στην έλλειψη ζήτησης. Στην Ιταλία, το ηλεκτρικό 500 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η ανακοίνωση του σωματείου αναφέρει μόνο “δυσκολίες στην τροφοδοσία μπαταρίας”. Επομένως, δεν είναι σαφές εάν δεν παρέχονται απλά αρκετές κυψέλες (η Fiat χρησιμοποιεί στοιχεία Samsung SDI στο ηλεκτρικό 500) ή εάν το εμπόδιο βρίσκεται στη συναρμολόγηση των μονάδων και των έτοιμων για εγκατάσταση πακέτων.

Φυσικά, η ένωση ανησυχεί επίσης για την απασχόληση στην τοποθεσία όταν η παραγωγή μειωθεί. “Η έναρξη της παραγωγής του ηλεκτρικού 500 στις αρχές του 2021 δεν ήταν αρκετά ισχυρή για να υποστηρίξει και να εγγυηθεί την επέκταση των 160 προσωρινών εργαζομένων με προθεσμία Ιανουαρίου, που προσλήφθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο.” λέει ο Ferdinando Uliano, εθνικός γραμματέας της Fim Cisl.

Η Fiat προσφέρει το ηλεκτρικό 500 με δύο μεγέθη μπαταρίας. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2020 με μπαταρία 42 kWh, η standard αυτονομία είναι 320 χιλιόμετρα. Τον Οκτώβριο, η Fiat ανακοίνωσε ένα βασικό μοντέλο που ονομάζεται «Action» για το τρίθυρο και το convertible, με μπαταρία 23,8 kWh. Η αυτονομία με βάση το πρωτόκολλο WLTP πέφτει στα 180 χιλιόμετρα. Στην έκδοση αμαξώματος 3 + 1 (με επιπλέον πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού), που επίσης ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο, διατίθεται μόνο η μπαταρία 42 kWh.

Share: