Η Alpine, η σπορ μάρκα του ομίλου Renault, διαθέτει σήμερα μόνο ένα μοντέλο στη γκάμα της, το μικρό σπορ αυτοκίνητο τσέπης A110.

Ωστόσο, μεσοπρόθεσμα, η εταιρεία από τη Νορμανδία θα βιώσει μια μικρή επανάσταση με το λανσάρισμα τριών 100% ηλεκτρικών οχημάτων, ένα από τα οποία θα είναι ο αντικαταστάτης του A110.

Προγραμματισμένο για το 2026, το αυτοκίνητο αυτό θα είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Lotus, η οποία ανήκει στον όμιλο Geely εδώ και αρκετά χρόνια.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί θα επιτρέψει στο νέο berlinette να εφοδιαστεί με μπαταρίες μεταξύ 66,4 και 99,6 kWh, ενώ αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ συμβατό με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.

Δύο χρόνια νωρίτερα, το 2024, η Alpine θα λανσάρει την πρόταση με τις περισσότερες πωλήσεις: ένα hot hatch που προέρχεται από το Renault 5 E-TECH Electric, εμπνευσμένο από τα 5 Alpine και 5 Alpine Turbo των δεκαετιών 1970 και 1980. Σε σύγκριση με τα άλλα R5, τα οποία θα έχουν μέγιστη ισχύ 136 ίππων, αυτή η σπορ έκδοση θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 218 ίππων (τον ίδιο με αυτόν που χρησιμοποιείται στο Renault Megane E-TECH Electric).

Το τρίτο μέλος της γκάμας θα είναι ένα crossover που θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMF-EV που συναντάται στο Nissan Ariya και στο προαναφερθέν Renault Megane E-TECH Electric. Αυτό το μοντέλο, το οποίο θα είναι το πιο “οικογενειακό” μοντέλο της Alpine, θα πρέπει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η Maserati Grecale Folgore και η Porsche Macan.

Ωστόσο, αυτά τα τρία αυτοκίνητα δεν θα είναι τα μόνα που θα φέρουν σήματα Alpine στο αμάξωμά τους, καθώς ορισμένα από τα ηλεκτρικά μοντέλα της Renault θα διαθέτουν επίσης εκδόσεις Alpine Line. Αυτό θα αντικαταστήσει το προηγούμενο R.S. Line, όπως η Alpine αντικατέστησε τη Renault Sport, το αθλητικό τμήμα της εταιρείας, εντός του ομίλου Renault.

Το πρώτο μοντέλο με έκδοση Alpine Line θα είναι το νέο Megane E-TECH Electric. Σε αντίθεση με τα καθαρόαιμα της Alpine, το compact δεν θα απολαμβάνει σημαντική αύξηση της ισχύος σε σχέση με το βασικό μοντέλο- ωστόσο, θα είναι εφοδιασμένο με μια μπαταρία 87 kWh που θα του επιτρέπει να πλησιάζει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας WLTP.

Αισθητικά, θα διαφοροποιείται από τα άλλα Megane σε σημεία όπως οι ειδικοί προφυλακτήρες, οι πιο σπορ ζάντες και τα αποκλειστικά χρώματα, όπως το κλασικό μπλε Alpine. Στο εσωτερικό είναι πιθανό να προστεθούν καθίσματα με πλάτη, καθώς και μικρές λεπτομέρειες, όπως πεντάλ αλουμινίου και ένθετα απομίμησης ανθρακονήματος.

Share: