Ενώ στην Ευρώπη η γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Honda αποτελείται μόνον από το «e», σε άλλες αγορές επεκτείνει τη γκάμα της.
Αυτό συμβαίνει στην Κίνα, όπου το e:NS1 μόλις κυκλοφόρησε προς πώληση. Το e:NS1, ένα SUV που προέρχεται από τη νέα γενιά του HR-V, πωλείται ήδη στην ασιατική αγορά.
Το e:NS1 είναι η σπορ έκδοση του Honda e:NP1 που θα παρουσιαστεί αργότερα. Αυτά τα μοντέλα της Honda θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική e:N Architecture F. Μια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη για συμπαγή ηλεκτρικά οχήματα που πιθανότατα θα προέρχεται από την πλατφόρμα Global B που χρησιμοποιείται στο HR-V. Και τα δύο οχήματα θα διατίθενται αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Το e:NS1 εντάσσεται στην κατηγορία C, όπου συναντάμε προτάσεις όπως το KIA e-Niro και την παρέα του, και έχει μήκος αμαξώματος 4,39 m, ύψος 1,79 m και πλάτος 1,50 m, με μεταξόνιο 2.610 mm. Αυτό υπολείπεται ελαφρώς του Niro, το οποίο έχει μεταξόνιο 2.700 χιλιοστά και πλάτος 1,80 μέτρα, γεγονός που μπορεί να σημαίνει λιγότερο εσωτερικό χώρο ή χώρο φόρτωσης για το Honda.
Διατίθεται με δύο κινητήρες, ο ένας με 182 PS (134 kW) και ο άλλος με 204 PS (150 kW). Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 150 km/h (93 mph).
Όσον αφορά στην μπαταρία, οι πελάτες στην Κίνα θα έχουν δύο επιλογές χωρητικότητας, με τη βασική μπαταρία να προσφέρει 420 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ η έκδοση μεγαλύτερης χωρητικότητας θα φτάνει τα 510 χιλιόμετρα.
Οι τιμές θα ξεκινούν από τα 25.200 ευρώ για την έκδοση με τη μικρή μπαταρία, ενώ η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα ξεκινά από τα 28.400 ευρώ.