Στο δρόμο της προς την ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, η Hyundai ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να πουλάει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη έως το 2035 και να διακόψει τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μεγάλες αγορές σε όλο τον κόσμο έως το 2040.

Πρόσφατα αποκάλυψε ότι υπάρχει στα σκαριά μια δεύτερη ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία θα ενταχθεί κάποια στιγμή στην αρχιτεκτονική E-GMP.

Όχι μόνο αυτό, αλλά η νοτιοκορεατική μάρκα έχει αφήσει να εννοηθεί ότι η ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει σχεδόν τελειώσει. Οι προσπάθειες της Hyundai στον τομέα της εσωτερικής καύσης θα περιοριστούν στο να καταστήσουν τις τρέχουσες μονάδες βενζίνης και ντίζελ καθαρότερες και αποδοτικότερες, ώστε να ανταποκρίνονται στους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, όπως ο Euro 7 που θα φτάσει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μια νέα δημοσίευση από το Business Korea φτάνει στο σημείο να αναφέρει ότι ο όμιλος Hyundai Motor Group στο σύνολό του έχει “καταργήσει απότομα” το κέντρο ανάπτυξης κινητήρων.

Το ερευνητικό ινστιτούτο Namyang φέρεται να αναβαθμίστηκε νωρίτερα αυτό το μήνα, όταν η ομάδα Powertrain μετατράπηκε σε ομάδα ανάπτυξης ηλεκτροκίνησης, σηματοδοτώντας έτσι τα σχέδια για τη διοχέτευση όλων των προσπαθειών εξηλεκτρισμού.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, το Κέντρο Ανάπτυξης Κινητήρων που ήταν προηγουμένως υπεύθυνο για τις νέες μονάδες βενζίνης και ντίζελ έχει “κλείσει εντελώς” πριν μετατραπεί για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Στο ίδιο κέντρο R&D της Namyang, υλοποιήθηκε ένα νέο Κέντρο Ανάπτυξης Μπαταριών με αποκλειστικό στόχο την εξεύρεση τρόπων τελειοποίησης της τεχνολογίας μπαταριών για μελλοντικές εφαρμογές μηδενικών εκπομπών.

Στις αρχές Νοεμβρίου, η Hyundai (και η Kia) συνεργάστηκε με την Factorial Energy για να εργαστούν από κοινού πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης. Όταν αυτές θα είναι τελικά έτοιμες να βγουν στην αγορά, περιμένετε τα EV να έχουν πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια και να φορτίζουν σημαντικά πιο γρήγορα. Ταυτόχρονα, τα ζητήματα ασφάλειας που σχετίζονται με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου και τον εξαιρετικά εύφλεκτο υγρό ηλεκτρολύτη τους θα αποτελέσουν παρελθόν.

Η Business Korea συνεχίζει λέγοντας ότι η Hyundai “γκρέμισε τα τείχη μεταξύ των τμημάτων R&D” ενοποιώντας τις ομάδες διαχείρισης έργων και ολοκληρωμένης ανάπτυξης προϊόντων σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Share: