Σε ολόκληρο τον κόσμο, η πρόκληση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι να πείσουν τους καταναλωτές να κάνουν τη μετάβαση σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα. Στην Κίνα, οι εταιρείες αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν ένα διαφορετικό έργο – πώς να κάνουν τα μοντέλα με μπαταρία να ξεχωρίζουν, σε μια ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά.

Υπήρχαν περίπου 518 νέες επιλογές ενεργειακών οχημάτων – τόσο πλήρως ηλεκτρικά όσο και plug-in υβριδικά – διαθέσιμες σε αγοραστές στην Κίνα πέρυσι, από μόλις τρία μοντέλα το 2012. Μόνο τα τελευταία τρία χρόνια, ο αριθμός των αμιγώς προσφερόμενων οχημάτων με μπαταρία έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε 244, σύμφωνα με στοιχεία του BloombergNEF.

Αυτή η έκρηξη στην επιλογή των καταναλωτών προκλήθηκε από την έκρηξη των τοπικών κατασκευαστών EV και την άφιξη των εγχώριων αυτοκινήτων Tesla. Αντιπροσωπεύει μια τεράστια μετατόπιση σε μια αγορά όπου η Volkswagen έχει πουλήσει περισσότερα από 4 εκατομμύρια οχήματα μόνο με το εμπορικό σήμα Jetta.

Οι αγοραστές στην Κίνα έχουν συνηθίσει εδώ και πολύ καιρό να πληρώνουν ένα ασφάλιστρο για να αγοράσουν αυτοκίνητα που πωλούνται με εντυπωσιακό τρόπο ή απλά για να διασφαλίσουν ότι ένα νέο όχημα θα παραδοθεί εγκαίρως. Τώρα βρίσκουν ότι ο τομέας αυτοκινήτων αγωνίζεται για την προσοχή τους.

Η Great Wall Motor Co., ο μεγαλύτερος παραγωγός SUV της Κίνας είναι πιο γνωστή για τα ανθεκτικά οχήματα εκτός δρόμου. Όμως τώρα διακλαδίζεται με τη σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ora.

Τα αυτοκίνητα όχι μόνο έχουν εντυπωσιακό, ρετρό στιλ και υπερβολικά μεγάλους προβολείς, αλλά έρχονται με ασυνήθιστα ονόματς, όπως White Cat, Black Cat, Good Cat και Flash Cat.

H NIO έχει ένα θεματικό κλαμπ σε ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο της Σαγκάης, ενώ η Zhejiang Geely θέλει να κάνει το εμπορικό σήμα Zeekr πανταχού παρόν, επεκτείνοντας το όνομα πέρα ​​από τα οχήματα σε τομείς όπως τα ρούχα και τα τρόφιμα.

Εξίσου σημαντικό, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν επίσης να πλασάρουν τα μοντέλα τους σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών. Η Great Wall Motor Co. είπε τον περασμένο μήνα ότι θα επικεντρώσει τη σειρά Ora απευθείας στις γυναίκες και παρατηρώντας το ροζ χρώμα της εταιρείας στο πρόσφατο Shanghai Auto Show, ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις τους.

Οι πωλήσεις της Ora αυξήθηκαν περισσότερο από 1000% το πρώτο τρίμηνο σε 30.683 μονάδες, σε σύγκριση με τους πρώτους τρεις μήνες του 2020 που επλήγησαν από πανδημία. Περίπου το 70% των αγοραστών τον περασμένο μήνα ήταν γυναίκες, σύμφωνα με την εταιρεία.

Share: