Ο ιδρυτής της Britishvolt, Orral Nadjari, θα μπορούσε να έχει βάλει στην τσέπη του ένα σημαντικό οικονομικό ποσό όταν μείωσε το μερίδιό του στην εταιρεία που κατασκευάζει το πρώτο γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αντ’ αυτού, επωφελήθηκαν οι υπάλληλοί του.
Ο πρώην επενδυτικός τραπεζίτης έδωσε μέρος του μετοχικού του κεφαλαίου στους εργαζόμενους της Britishvolt για να τους δώσει κίνητρα, καθώς η εταιρεία εξερευνά το ενδεχόμενο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο, σύμφωνα με εκπρόσωπο, ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία έχει περίπου 100 εργαζόμενους.
Οι μετοχές άξιζαν περίπου 73,9 εκατομμύρια λίρες (100 εκατομμύρια δολάρια) κατά τη στιγμή της μεταβίβασης, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Ο Nadjari, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος, μείωσε το μερίδιό του κατά σχεδόν 6 εκατομμύρια μετοχές, ήτοι περίπου το 20% της προηγούμενης συμμετοχής του, μεταξύ Μαρτίου και Απριλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες της Britishvolt με προσωπική συμμετοχή αξίας άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων, με βάση τις τελευταίες καταχωρίσεις της εταιρείας στο μητρώο.
Ο 39άχρονος Nadjari δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η Britishvolt εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση του έργου της εταιρείας ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων λιρών για την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.
Η εταιρεία με έδρα το Blyth της Αγγλίας δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι η Glencore απέκτησε μερίδιο χωρίς να αποκαλύψει το μέγεθος της επένδυσης ή τους οικονομικούς όρους.
Δεν είναι ασυνήθιστο για τους εργαζόμενους να λαμβάνουν μετοχές σε νεοφυείς επιχειρήσεις, αν και λίγοι ιδρυτές έχουν μειώσει τα μερίδιά τους τόσο γρήγορα ή ουσιαστικά όσο ο Nadjari.
Η Britishvolt ιδρύθηκε το 2019 και εξέταζε το ενδεχόμενο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης μέσω συγχώνευσης με εταιρεία ειδικού σκοπού για εξαγορά. Τώρα προτιμά το Λονδίνο, αφού οι κανόνες εισαγωγής στο χρηματιστήριο αναθεωρήθηκαν για να ενισχυθεί το καθεστώς της πόλης ως χρηματοπιστωτικού κόμβου μετά το Brexit.