Οι Kymco, Super Soco και Felo Technologies υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας. Μαζί θέλουν να αναπτύξουν νέες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και σκούτερ με βάση την πλατφόρμα μπαταριών Ionex της Kymco.
Η Kymco είχε ήδη παρουσιάσει το σύστημα Ionex το 2018, αλλά τώρα κατάφερε να κερδίσει δύο σημαντικούς συνεργάτες, τη Super Soco και τη Felo. Τα μελλοντικά ηλεκτρικά σκούτερ και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες τους θα χρησιμοποιούν επίσης τις μπαταρίες Ionex και το αντίστοιχο σύστημα ανταλλαγής μπαταριών.
Η Super Soco διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα δίτροχων. Από ηλεκτρικές μοτοσικλέτες ρετρό με μέγιστη ταχύτητα έως και 100 km / h έως απλά ηλεκτρικά σκούτερ για τη μεγάλη πόλη. Η Felo Technologies, από την άλλη πλευρά, προσφέρει σύγχρονα ηλεκτρικά σκούτερ προσανατολισμένα στην απόδοση.
Οι παρατηρητές της βιομηχανίας βλέπουν τη συμμαχία της Kymco ως το προοίμιο ενός «πολέμου ανταλλαγής μπαταριών». Η Kymco έχει την έδρα της στην Ταϊβάν, όπως και ο κύριος ανταγωνιστής της, Gogoro. Ωστόσο, η Gogoro θεωρείται ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς στα συστήματα ανταλλαγής μπαταριών και έχει πάνω από 2.000 σταθμούς ανταλλαγής μόνο στην Ταϊβάν. Πρόσφατα, η Gogoro ανακοίνωσε ότι θα φέρει το δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα και την Ινδία σε μεγάλη κλίμακα μέσω συνεργασιών με μεγάλους κατασκευαστές δικύκλων.