Ο διευθύνων σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano, έδωσε νέες λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρική στρατηγική της εταιρείας.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, μία από τις τρεις premium μάρκες του ομίλου Stellantis μαζί με την Alfa Romeo και την DS, πωλεί σήμερα ένα μόνο μοντέλο (Ypsilon) σε μία μόνο αγορά (Ιταλία). Ωστόσο, αυτό θα αλλάξει από το 2024.

Την ίδια χρονιά, η μάρκα θα επιστρέψει στη Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, την Ισπανία και τη Γαλλία με την πέμπτη γενιά Ypsilon, η οποία θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP της Stellantis.

Αυτή η αρχιτεκτονική, η ίδια με αυτή που συναντάμε στο Opel Corsa και στο Peugeot 208, θα επιτρέψει στη Lancia να προσφέρει τόσο θερμικές όσο και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις.

Το νέο αυτοκίνητο θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της μάρκας με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το 2026, η Lancia θα αποκτήσει την Aurelia, ένα SUV 4,60 μέτρων που θα διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το 2028 θα επιστρέψει το θρυλικό Delta, ένα compact hatchback που θα πωλείται και πάλι αποκλειστικά με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Ο Jean-Pierre Ploue θα είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη των νέων σχεδίων της μάρκας. O Napolitano υπόσχεται απλά σχήματα και μια κομψή, ιταλική εικόνα. Η Lancia θα αποστασιοποιηθεί έτσι από τη σπορτίφ διάθεση της Alfa Romeo και το μπαρόκ στυλ της DS, με μια ξεχωριστή ταυτότητα.

Η Lancia θα λανσάρει τρία ηλεκτρικά μοντέλα μεταξύ 2024 και 2028.

Επί του παρόντος, τα δύο τρίτα των πελατών της Lancia είναι γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και χωρίς παιδιά. Η Napolitano στοχεύει σε έναν τυπικό πελάτη ηλικίας περίπου 55 ετών με ένα παιδί κατά μέσο όρο, μοιράζοντας τη ζήτηση εξίσου μεταξύ ανδρών και γυναικών. Ο στόχος της Lancia θα είναι τελικά οι πελάτες της σειράς EQ της Mercedes-Benz, καθώς και της Tesla και της Volvo.

Share: