Η Lexus ετοιμάζει το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της
Ενώ η Lexus ετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο σε μια ειδική πλατφόρμα, νέες πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική της μάρκας αποκαλύπτουν την εστίαση στις ηλεκτροκίνητες επιδόσεις και την οδηγική δυναμική.
Τ ο επερχόμενο EV της εταιρείας το 2022, το οποίο προανήγγειλε το Lexus LF-Z Electrified Concept, θα είναι ένα από τα 10 νέα υβριδικά, plug-in υβριδικά και BEV μοντέλα που θα λανσαριστούν μέχρι το 2025.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα αυτά τα μοντέλα θα προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις στην ευθεία γραμμή και συμπεριφορά εστιασμένη στον οδηγό, που θα ταιριάζουν με τη δυναμική σχεδιαστική τους γλώσσα.
H Lexus σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Toyota Gazoo Racing για τα μελλοντικά της μοντέλα, δεδομένου ότι θα χρησιμοποιούν τα ίδια υποστρώματα (πλατφόρμες TNGA και e-TNGA).
Το LF-Z Electrified Concept απέδιδε 536 ίππους και 400 Nm ροπής επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 km/h.
Η μπαταρία των 90 kWh προσέφερε αυτονομία 600 km. Επίσης, διέθετε σύστημα steer-by-wire και το νέο σύστημα τετρακίνησης Direct4 με προηγμένες λειτουργίες torque vectoring.
Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στις προδιαγραφές του concept, με την εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση να προσαρμόζεται για την παραγωγή.
Ο ρυθμός επιτάχυνσης μπορεί να είναι ελαφρώς μειωμένος, πιο κοντά στα 4 δευτερόλεπτας, αλλά οι επιδόσεις θα εξακολουθούν να είναι εφάμιλλες με τα ταχύτερα SUV της αγοράς.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές, το LF-Z θα βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος από οποιοδήποτε άλλο SUV της Lexus, με το χαμηλό κέντρο βάρους να ωφελεί τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, το επερχόμενο μοντέλο δεν θα είναι το πρώτο EV της Lexus, καθώς ο τίτλος αυτός ανήκει στο UX 300e. Ωστόσο, θα είναι το πρώτο που θα κινείται πάνω στην ειδική πλατφόρμα e-TNGA, η οποία θα στηρίξει επίσης τα επερχόμενα αδέρφια Toyota bZ4X και Subaru Solterra μεταξύ μιας πληθώρας μελλοντικών μοντέλων.