Η Lime κυκλοφόρησε 1.000 ηλεκτρικά σκούτερ στη Νέα Υόρκη για να ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραμμα κοινής χρήσης σκούτερ του Υπουργείου Μεταφορών. Η Νέα Υόρκη θα γίνει μόλις η δεύτερη πόλη στις Ηνωμένες Πολιτείες που θα λανσάρει το σκούτερ τελευταίας γενιάς της Lime, το Gen4.
Η Lime δηλώνει ότι σχεδίασε το νέο σκούτερ εσωτερικά με σκοπό τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και τη «συστηματική επαναχρησιμοποίηση και στη συνέχεια την ανακύκλωση υλικών και μπαταριών». Στη Νέα Υόρκη, τα ηλεκτρικά σκούτερ προστίθενται στον στόλο των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων της Lime, ο οποίος ξεκίνησε τον Απρίλιο του ’21 και λειτουργεί στο Μανχάταν, το Μπρούκλιν, το Κουίνς και το Μπρονξ.
Η Lime ισχυρίζεται ότι η κυκλοφορία ηλεκτρικών σκούτερ έκανε την εταιρεία τον μοναδικό χειριστή μικρο-κινητικότητας πολλαπλών τρόπων στην πόλη της Νέας Υόρκης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lime, Wayne Ting προσθέτει: «Σήμερα είναι το αποκορύφωμα πολλών ετών επικοινωνίας με την κοινότητα, δημιουργώντας εμπιστοσύνη και χτίζοντας ουσιαστικές σχέσεις για να φέρουμε τελικά ένα κοινό πρόγραμμα σκούτερ στη Νέα Υόρκη και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη όλων των Νεοϋορκέζων τους επόμενους μήνες και χρόνια ».
Η πόλη της Νέας Υόρκης είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τους φορείς εκμετάλλευσης κινητικότητας. Η πόλη του «μεγάλου μήλου» είχε απαγορεύσει τα e-bike για πολύ καιρό καθώς πάσχει από συμφόρηση, καθιστώντας πολύ δύσκολο ακόμη και για ταξί Tesla να λάβουν άδεια. Η Operator Revel έπρεπε επίσης να αναστείλει την ανταλλαγή ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια το 2020.
Ωστόσο, η Lime λέει ότι βασίζεται σε μια θετική ιστορία στη Νέα Υόρκη, καθώς παλαιότερα παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα ως μέρος του πιλοτικού της προγράμματος, NYC DOT.
Εστίαση στην ασφάλεια και την ισότητα
Για να είναι επιτυχής, ο Lime έπρεπε να παραδώσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας ως κορυφαία προτεραιότητα. Η εταιρεία εξηγεί ότι οι τρεις πρώτες βόλτες με σκούτερ των χρηστών Lime θα ξεκινήσουν σε δοκιμαστική λειτουργία, περιορίζοντας την ταχύτητά τους στα 10 μίλια / ώρα. Τα κράνη δεν είναι απαραίτητα αλλά ενθαρρύνονται και η Lime προτείνει την οδήγηση είτε σε ποδηλατόδρομους είτε στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Η οδήγηση σε πεζοδρόμια απαγορεύεται και η Lime λέει ότι θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της geofence για να αποτρέψει την οδήγηση σκούτερ σε περιορισμένες περιοχές, καθώς και εκτός της πιλοτικής ζώνης.