Η Mahle ανακοινώνει ότι είναι πλέον επίσημος συνεργάτης της σειράς DTM Electric. Ο Γερμανός προμηθευτής θα αναπτύξει και θα προμηθεύσει τα θερμικά εξαρτήματα διαχείρισης για χρήση στα αγωνιστικά αυτοκίνητα και λέει ότι μπορεί επίσης να ενσωματώσει τη νέα τεχνολογία ψυκτικής εμβύθισης, η οποία καθιστά δυνατή τη φόρτιση των μπαταριών σε λίγα μόνο λεπτά.
Η Mahle ενώνεται με συνεργάτες όπως η Schaeffler ενόψει της έναρξης της σειράς που έχει προγραμματιστεί για το 2023. Η πλήρως ηλεκτρική σειρά αγώνων που σχεδιάζεται να τρέξει παράλληλα με τους κλασικούς αγώνες DTM στοχεύει στη χρήση τυπικής τεχνολογίας σε όλα τα οχήματα. Οι αγωνιζόμενοι θα πραγματοποιούν αγώνες σπριντ διάρκειας 30 λεπτών με δυνατότητα αυτόματης αλλαγής μπαταρίας κατά τη διάρκεια υποχρεωτικών πιτ στοπ.
Ο προμηθευτής τον Σεπτέμβριο παρουσίασε έναν νέο τύπο ψύξης μπαταριών που η εταιρεία λέει ότι επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βασίζοντας στην ψυκτική εμβύθιση ως βασική τεχνολογία. Περιλαμβάνει ένα μη αγώγιμο ψυκτικό υγρό που ψύχει τις μπαταρίες απευθείας. Τα τρέχοντα κυρίαρχα συστήματα για την ψύξη της μπαταρίας βλέπουν τη ροή του ψυκτικού μέσα από ειδικά κανάλια ή πλάκες μεταξύ των κυψελών.
Η Mahle ελπίζει τώρα να ταιριάξει τα εν λόγω νέα εξαρτήματα θερμικής διαχείρισης στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της DTM Electric. Εκτός από την ψύξη της μπαταρίας, αυτό θα ισχύει επίσης για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και ηλεκτρονικά, αν και η Mahle δεν ανέφερε λεπτομέρειες εδώ.
Η Schaeffler υπογράφει υπεύθυνα για την παράδοση των αυτοκινήτων. Τα πρωτότυπα που παρουσιάστηκαν στο Hockenheim Ring το 2020 παρήγαγαν σχεδόν 1.200 ίππους με 800 kW. Αυτή είναι σχεδόν διπλάσια ισχύς από τα τρέχοντα αυτοκίνητα DTM (πάνω από 450 kW). Συγκριτικά, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Formula E περιορίζονται στα 200 kW στις κατατακτήριες και στα 250 kW με τo «fan boost» κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Ταυτόχρονα, με τα αυτοκίνητα να κατασκευάζονται μόνο με εξαρτήματα της σειράς, οι συμμετέχοντες δεν θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την καινοτόμο τεχνολογία, ένα χαρακτηριστικό που η Formula E εισήγαγε σταδιακά. Ως αποτέλεσμα, πολλοί καταξιωμένοι κατασκευαστές έκαναν στροφή στους ηλεκτρικούς αγώνες, παράγοντας που επέκρινε η DTM Electric. “Πάντα έλεγα ότι η Formula E δικαιολογείται ως πλατφόρμα μάρκετινγκ και ότι μπορώ να καταλάβω γιατί εμπλέκονται πολλές εταιρείες”, δήλωσε ο Gerhard Berger, επικεφαλής του promoter ITR, παρουσιάζοντας τη σειρά τον Νοέμβριο του 2020. «Η κριτική μου απευθυνόταν στο ίδιο το σπορ γιατί πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα είναι πολύ αργά και το στυλ οδήγησης χαρακτηρίζεται πολύ έντονα από στρατηγική και ενεργειακή διαχείριση». Ο Berger αναμένει «θεαματικούς αγώνες ρόδα με ρόδα» από το DTM Electrict, καθώς πρόκειται για «ισχυρά αγωνιστικά».
Τόσο η Schaeffler όσο και η Mahle δραστηριοποιούνται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εδώ και πολλά χρόνια. Το DTM Electric στοχεύει να ξεκινήσει το 2023.