«Είναι πραγματικά απίστευτο αυτό που κατάφεραν να κάνουν οι οδηγοί και το όχημα. Το MAN Lion’s City E διένυσε 550 χιλιόμετρα σε μια τοπική διαδρομή των δημόσιων συγκοινωνιών υπό ρεαλιστικές συνθήκες. και όλα αυτά με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με αυτό το σπουδαίο αποτέλεσμα. Τελικά, αποδείξαμε ξεκάθαρα ότι η ηλεκτρονική κινητικότητα είναι πλέον κατάλληλη για καθημερινή χρήση», δήλωσε ο Rudi Kuchta, επικεφαλής της επιχειρησιακής μονάδας λεωφορείων της MAN Truck & Bus.

Μαζί με την ομάδα του, έστειλε ένα MAN Lion’s City 12 E για το “MAN eBus Efficiency Run” στις γραμμές 176 και X80 της Αρχής Μεταφορών του Μονάχου (MVG).

 Το πλήρως ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο κινήθηκε για ακριβώς 24 ώρες στις διαδρομές μεταξύ των σταθμών Karlsfelder Straße, Moosacher και Puchheimer, με οδηγούς της MAN ProfiDrive πίσω από το τιμόνι.

«Στόχος μας ήταν να αποδείξουμε ότι μπορείτε να επιτύχετε πολύ μεγάλη εμβέλεια με το Lion’s City E σε πραγματικές καθημερινές συνθήκες. Και αφού διανύσαμε μια συνολική απόσταση 550 χιλιομέτρων, μπορούμε να πούμε ότι το πετύχαμε», δήλωσε ο Kuchta.

Η ομάδα MAN eBus Efficiency Run έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στη δοκιμή του ηλεκτρικού λεωφορείου σε όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές συνθήκες. Ως αποτέλεσμα, το MAN Lion’s City E κινήθηκε σε μια πραγματική διαδρομή, σταμάτησε σε κάθε στάση, άνοιξε τις πόρτες του και τις έκλεισε ξανά.

Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκαν βάρη για την προσομοίωση της μέσης χρήσης από τους επιβάτες. Η επιτυχία οφείλεται εν μέρει στην εξελιγμένη τεχνολογία κυψελών μπαταρίας που αναπτύχθηκε από τον όμιλο Volkswagen, την οποία η MAN είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει για το ηλεκτρονικό λεωφορείο.

Επιπλέον, η εξελιγμένη διαχείριση της θερμοκρασίας εξασφαλίζει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο διαθεσιμότητας, ανεξάρτητα από την εποχή του έτους.

Παράλληλα με τις καινοτόμες τεχνολογίες, η αποδοτική οδήγηση παίζει επίσης κρίσιμο ρόλο όσον αφορά την εμβέλεια. Ως εκ τούτου, έμπειροι οδηγοί της MAN ProfiDrive βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι για τη δοκιμαστική διαδρομή στο Μόναχο.

Η τάση προς την ηλεκτρονική κινητικότητα είναι ιδιαίτερα εμφανής στις αστικές περιοχές. Το 2020, η συνολική ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων ξεπερνούσε τα 2.000 οχήματα, με αυξητική τάση.

Η MAN Truck & Bus εκτιμά ότι μέχρι το 2025 τα μισά από όλα τα νέα αστικά λεωφορεία MAN θα λειτουργούν με εναλλακτικές τεχνολογίες κίνησης.

Share: