Η Mercedes θα λανσάρει πρόσθετες πλατφόρμες σχεδιασμένες για ηλεκτρικά οχήματα, προκειμένου να επιτύχει τον στόχο της για αμιγώς ηλεκτροκίνητο στόλο.

Η Mercedes βρίσκεται ήδη σε καλό δρόμο για να αποκτήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων. Ήδη πουλάει τα EQA, EQB, EQC, EQV και σύντομα θα προστεθεί σε αυτά το EQS σε λίγους μήνες, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Στόχος της εταιρίας είναι η δημιουργία μιας πλήρους γκάμας EQ που θα προσφέρει εναλλακτικές λύσεις EV στα παραδοσιακά μοντέλα βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Αυτό τη φέρνει σε πολύ καλή θέση για να επιτύχει τον διακηρυγμένο στόχο της να πουλάει μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030. Και σχεδιάζει να αυξήσει την ταχύτητα με την οποία θα μεταβεί από τους θερμικούς στους ηλεκτρικούς κινητήρες.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Mercedes θα ανακοινώσει σύντομα την εισαγωγή πρόσθετων πλατφορμών για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Αυτές αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2024, μαζί με το δικό της ιδιόκτητο λειτουργικό σύστημα της Mercedes, το οποίο θα μπορούσε να είναι αντικαταστάτης του σημερινού MBUX ή απλώς μια νέα έκδοση αυτού.

Η Mercedes έχει αγκαλιάσει ευρέως την ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας όχι μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και plug-in υβριδικές επιλογές κίνησης για τα περισσότερα από τα βασικά μοντέλα της. Ωστόσο, αυτά μπορεί να εγκαταλειφθούν και το 2030, επειδή μετά από εκείνο το έτος ο κατασκευαστής δεν θέλει να έχει ούτε ένα ICE όχημα στη γκάμα του.

Θα σταματήσει όμως η Mercedes απλά να κατασκευάζει ICE, ακόμη και αν θα υπάρχει ακόμη ζήτηση γι’ αυτά;

Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι η μετακίνηση προς την ηλεκτροκίνηση μόνο δεν θα εφαρμοστεί παντού το ίδιο. Με άλλα λόγια, ενώ η Mercedes μπορεί να πετύχει τον στόχο της να πουλάει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα μετά το 2030 στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, μπορεί να παρατείνει τη μετάβαση σε άλλες αγορές όπου οι αγοραστές θα εξακολουθούν να αναζητούν οχήματα βενζίνης και ντίζελ.

Η Audi, για παράδειγμα, είναι ένας κατασκευαστής που έχει ανακοινώσει ότι θα σταματήσει να αναπτύσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2026 και ότι θα σταματήσει να τους πουλάει μετά το 2033.

Ωστόσο, υπάρχει ένας μικρός αστερίσκος εκεί, ή ένας μάλλον μεγάλος που ανακοινώνει ότι η Audi θα εξακολουθεί να πουλάει ICE στην Κίνα και ενδεχομένως σε άλλες αγορές μετά το 2033- η Mercedes πιθανότατα θα υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική.

Share: