Το λανσάρισμα EV χαμηλού κόστους είναι μία από τις αιχμές του δόρατος που προετοιμάζουν κινεζικοί κατασκευαστές όπως η SAIC, στην οποία ανήκει η MG Motor.

Ενώ οι δυτικοί κατασκευαστές έχουν επικεντρωθεί στο λανσάρισμα μεγαλύτερων και ακριβότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι Κινέζοι αντίπαλοί τους έχουν επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε επιλογές χαμηλού κόστους. Αυτή είναι η περίπτωση της SAIC, η οποία ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί διεθνώς με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο στο Wuling Hongguang Mini.

Πρόκειται για ένα από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα, όπου έχει δημιουργήσει μια θέση στην αστική αγορά, αλλά και εκτός των πόλεων, όπου πολλοί άνθρωποι έχουν καταφέρει να ηλεκτροδοτήσουν τις μετακινήσεις τους χάρη σε ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στο χαμηλότερο άκρο της κλίμακας τιμών.

Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η SAIC θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Global Small Electric Vehicle (GSEV) και εκτός Κίνας θα λανσάρει μια έκδοση βασισμένη στο Wuling που θα φτάσει στην Ευρώπη με την επωνυμία MG. Ένα όνομα που έχει ήδη εδραιωθεί και το οποίο βρίσκεται εν μέσω επέκτασης του εμπορικού του δικτύου.

Φημολογείται μάλιστα ότι θα έχει και όνομα, MG E230, και η γκάμα του θα ανήκει στην κατηγορία των αστικών μοντέλων και θα έχει μήκος περίπου 3 μέτρα, με χώρο για τέσσερις επιβάτες. Θα διαθέτει μπαταρία 20 έως 28 kWh, αρκετή για να επιτύχει 150 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας, και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 12.000 ευρώ δίχως τις όποιες επιδοτήσεις.

Γνωρίζοντας ότι οι απαιτήσεις των πελατών στην Ευρώπη θα είναι υψηλές, η MG θα προσθέσει στο E230 ABS, EBD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), Internet on board (IOV), αυτόματο παρκάρισμα, φωνητικές εντολές και διπλούς μπροστινούς αερόσακους.

Share: