Η Nio αποκάλυψε το νέο μεσαίο σεντάν ET, το οποίο με τη μεγαλύτερη μπαταρία, αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η Nio αποκαλύπτει επίσης ότι θα παρουσιάσει «τα προϊόντα και το σύστημα ολιστικών υπηρεσιών της στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Σουηδία και τη Δανία το 2022».

Η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της «Nio Day» που διοργανώνει κάθε χρόνο ο κατασκευαστής. Σχεδιαστικά, η ET5 ακολουθεί τη γνωστή μορφή της ET7, αν και η Nio εφιστά την προσοχή στον πιο σπορ προσανατολισμό του μικρότερου σεντάν. Μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, οι «μυώδεις λαβές» του ηλεκτρικού αυτοκινήτου λέγεται ότι είναι εμπνευσμένες από το σούπερ σπορ αυτοκίνητο EP9.

Με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (ασύγχρονος κινητήρας επαγωγής 150 kW μπροστά και κινητήρας μόνιμου μαγνήτη 210 kW πίσω), το Nio ET5 προσφέρει ισχύ 360 kW. Χάρη στα 700 Nm ροπής, το αυτοκίνητο λέγεται ότι μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η Nio αναφέρει μόνο αυτό το ποσοστό απόδοσης, αλλά δεν έχει ακόμη αποκαλύψει εάν η διαθέσιμη ισχύς ποικίλλει ανάλογα με τις διαφορετικές επιλογές της μπαταρίας ή εάν θα προσφερθεί επίσης μια έκδοση με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, η παράδοση θα ξεκινήσει στην Κίνα τον Σεπτέμβριο του 2022

Όσον αφορά στις επιλογές μπαταριών, το Nio έχει τρεις επιλογές: στάνταρ, μεγάλης εμβέλειας και εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας. Σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC, το ET5 μπορεί να κάνει αυτονομίες πάνω από 550 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 75 kWh, πάνω από 700 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 100 kWh και πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 150 kWh. Η Nio δεν έχει δώσει ακόμη πληροφορίες σχετικά με την ισχύ φόρτισης του αυτοκινήτου. Αυτό είναι απίθανο να ξεπεράσει τα 110 kW, τουλάχιστον για τα κινέζικα μοντέλα. Όπως έχει γίνει επιχειρηματικό χαρακτηριστικό των προϊόντων της Nio, το νέο σεντάν θα προσφέρεται επίσης με BaaS (Battery as a Service) και αλλαγή μπαταρίας.

Όπως συμβαίνει συνήθως με τις παρουσιάσεις της Nio, αντί να παρέχει τα πιο λεπτομερή δεδομένα για τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τις μπαταρίες, εστιάζει στο εσωτερικό και την ψηφιοποίηση. Αναφέρει ότι το εσωτερικό ακολουθεί την ιδέα του «δεύτερου χώρου διαβίωσης». Κατά τόπους, η Nio έχει χρησιμοποιήσει φυσικές αποχρώσεις όπως το νέο εσωτερικό από τερακότα, αλλά και ένα πιο βιώσιμο υφασμάτινο κάλυμμα.

Η οθόνη «PanoCinema» είναι πρωτοποριακό, όπως λέει ο κατασκευαστής, για την οποία η Nio έχει δημιουργήσει ένα ψηφιακό πιλοτήριο με πανοραμική θέα χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR). Αυτό είναι πιθανό να είναι μια οπτική απόλαυση. Τα γυαλιά AR έχουν αναπτυχθεί σε συνδυασμό με το Nreal, τα οποία λέγεται ότι αποδίδουν αποτελεσματικό μέγεθος οθόνης 201 ιντσών στα 6 μέτρα. Ο καινοτόμος κινέζος κατασκευαστής συνεργάζεται επίσης με τη Nolo για την από κοινού ανάπτυξη των γυαλιών NIO VR. Αυτοί έχουν εξαιρετικά λεπτούς φακούς Pancake, δίνοντας ένα διόφθαλμο εφέ οθόνης 4K. Ο πίνακας οργάνων HDR 10,2 ιντσών προσθέτει περαιτέρω οπτική διέγερση και πληροφορίες με ένα εντυπωσιακό ψηφιακό πιλοτήριο.

Με αυτήν την ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία που κρατά τον οδηγό κορεσμένο από πληροφορίες, ο οδηγός μπορεί ακόμα να παραιτηθεί από τον έλεγχο με αυτόνομες λειτουργίες. Το ET5 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία έκδοση του βοηθού οδήγησης «NIO Autonomous Driving» (NAD). Το πλήρες σύνολο των χαρακτηριστικών θα κυκλοφορήσει σταδιακά μετά από «μια ασφαλή και καθησυχαστική εμπειρία αυτόνομης οδήγησης σε σενάρια όπως αυτοκινητόδρομοι, αστικές περιοχές, στάθμευση και αλλαγή μπαταρίας». Για πελάτες στην Κίνα, το NAD θα προσφέρεται ως μέρος μιας συνδρομής λογισμικού για 680 RMB ανά μήνα στο πλαίσιο του ADaaS (Αυτόνομη οδήγηση ως υπηρεσία).

Στην Ευρώπη, η Nio δραστηριοποιείται μέχρι στιγμής μόνο στη Νορβηγία , όπου έχουν παραδοθεί τα πρώτα ES8 από το φθινόπωρο. Η Nio θέλει επίσης να κυκλοφορήσει στη Γερμανία το 2022 και τώρα έχει πει ότι θα εισαγάγει «τα προϊόντα και το σύστημα ολιστικών υπηρεσιών της στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Σουηδία και τη Δανία το 2022». Αυτό υποδηλώνει ότι η κινεζική εταιρεία θέλει να εισαγάγει τόσο τα αυτοκίνητά της όσο και τα συστήματα ανταλλαγής μπαταριών σε αυτές τις ευρωπαϊκές χώρες το επόμενο έτος. Η Nio σχεδιάζει ήδη σταθμούς αλλαγής μπαταριών στη Νορβηγία και το πρώτο βήμα έχει ήδη πιστοποιηθεί από την TÜV .

 

Μόλις τον περασμένο μήνα η Nio ένωσε τις δυνάμεις της με τη Shell για να δημιουργήσουν από κοινού υπηρεσίες ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα και να λειτουργήσουν πιλοτικούς σταθμούς στην Ευρώπη από το 2022. Αυτό υποδηλώνει ότι η Nio έχει πράγματι μεγάλα σχέδια για την ανταλλαγή μπαταριών στην Ευρώπη και τώρα έχει δυνητικά τη δύναμη να τα πραγματοποιήσει.

Οι τιμές στην Κίνα ξεκινούν από 328.000 γιουάν χωρίς τις επιδοτήσεις (45.600 €) ή 258.000 γιουάν (35900 €) εάν η μπαταρία είναι μισθωμένη. Η Nio δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμολόγηση για τις μεγαλύτερες παραλλαγές μπαταριών ή την ενοικίαση μπαταριών. Υπήρξε επίσης μια μικρή ενημέρωση για τη μεγαλύτερη ET7: Οι παραδόσεις της έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 28 Μαρτίου 2022.

Share: