Η Polestar αναπτύσσει έναν νέο ηλεκτρικό κινητήρα και ένα πακέτο μπαταριών με σύστημα 800 volt. Το σύστημα κίνησης, το οποίο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από την Polestar, θα κάνει το ντεμπούτο του στο Polestar 5.

Την είδηση ​​έκανε γνωστή ο Αμερικανός επικεφαλής μονάδας της Polestar, Gregor Hembrough. Ο ηλεκτροκινητήρας, που αναπτύχθηκε με το όνομα P10, λέγεται ότι έχει εντυπωσιακή ισχύ 475 kW και θα χρησιμοποιηθεί μόνο από την Polestar. Όπως και με την Porsche Taycan, ο P10 πρόκειται να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων για να μπορεί να επιλέξει μεταξύ της μέγιστης επιτάχυνσης και της απόδοσης.

Οι διαστάσεις λέγεται ότι είναι αρκετά συμπαγείς στα 36 x 50 x 64 εκατοστά. Εάν ο P10 κάνει το ντεμπούτο του στο Polestar 5 , θα τεθεί σε παραγωγή το 2024. Με ένα σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει δύο από αυτές τις μονάδες κίνησης, είναι απίθανο η ισχύς του συστήματος να μπορεί απλώς να διπλασιαστεί. Η μέγιστη ισχύς εξόδου της μπαταρίας είναι πιθανό να είναι ο περιοριστικός παράγοντας εδώ.

Ενώ ο κινητήρας, σύμφωνα με τον Hembrough, δεν θα μοιράζεται με τη Geely, η μπαταρία 800 volt είναι ένα διαφορετικό θέμα. Αυτό αναπτύσσεται από τη βρετανική ομάδα της Polestar σε συνδυασμό με τη Volvo και τη Lotus. Το σύστημα 800 volt λέγεται ότι έχει ενεργειακό περιεχόμενο 103 kWh και θα εγκατασταθεί επίσης στο Polestar 5. Η αρχιτεκτονική λέγεται ότι προσφέρει επίσης «απλοποιημένη συμβατότητα» με συστήματα φόρτισης 400 volt.

Σύμφωνα με τον Hembrough, η μπαταρία των 103 kWh θα πρέπει να μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε «20 λεπτά ή λιγότερο» σε έναν κατάλληλο σταθμό φόρτισης, ο οποίος θα εξακολουθεί να αντιστοιχεί σε μέση ισχύ φόρτισης 216 kW, σε μια υποτιθέμενη αρχική τιμή επιπέδου φόρτισης 10% – εάν πρόκειται να φορτιστούν 72,1 kWh σε 20 λεπτά. Επιπλέον, η μπαταρία υποτίθεται ότι μπορεί να φορτίζει αμφίδρομα.

Είναι ήδη γνωστό ότι η σουηδική μάρκα στοχεύει σε αυτονομία 600+ χιλιομέτρων για το Polestar 5 και θέλει να τοποθετήσει το όχημα σε επίπεδο τιμής πώλησης μιας Porsche Panamera.

Το Polestar 3 , από την άλλη πλευρά, λέγεται ότι βασίζεται στην πλατφόρμα SPA2, όπως και ο διάδοχος του Volvo XC90, το οποίο φέρεται να ονομάζεται Embla. Και τα δύο οχήματα είναι επίσης γνωστό ότι κατασκευάζονται μαζί στο εργοστάσιο της Volvo στις ΗΠΑ στη Βόρεια Καρολίνα.

Share: