Ο όμιλος Renault επιταχύνει ιστορικά τη στρατηγική του για τα ηλεκτρικά οχήματα, αξιοποιώντας τα τεχνολογικά και βιομηχανικά του πλεονεκτήματα και την 10ετή εμπειρία του στην ηλεκτροκίνηση, ώστε να κάνει τολμηρές επιλογές και να προσφέρει ανταγωνιστικά, βιώσιμα και δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα.                                   

Η στρατηγική του ομίλου θα βασιστεί στους εξής πυλώνες:

Το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από 65% ηλεκτρικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα στο μείγμα πωλήσεων και έως και 90% ηλεκτρικά οχήματα στο μείγμα της μάρκας Renault το 2030.

Renault ElectriCity: ένα συμπαγές, αποδοτικό, υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικό οικοσύστημα στη Βόρεια Γαλλία, σε συνδυασμό με το MegaFactory e-powertrain του Ομίλου στη Νορμανδία.

Στρατηγική συνεργασία με την Envision AESC για την κατασκευή ενός γιγαντοεργοστασίου στο Douai για την υποστήριξη της κατασκευής μπαταριών τελευταίας τεχνολογίας, ανταγωνιστικού κόστους και χαμηλών εκπομπών άνθρακα από το 2024.

Ένα κοινό έργο με τη γαλλική νεοφυή επιχείρηση Verkor για την κωδικοποίηση μιας υψηλής απόδοσης, τοπικής προέλευσης και βιώσιμης μπαταρίας έως το 2022.

Ένα τυποποιημένο αποτύπωμα κυψελών που θα καλύπτει το 100% των μελλοντικών λανσαρισμάτων BEV σε όλα τα τμήματα για τη μείωση του κόστους κατά 60% σε επίπεδο πακέτου έως το 2030.

Ένα εξαιρετικά συμπαγές σύστημα ηλεκτροκίνησης που επιτρέπει -30% στο κόστος και -45% στη σπατάλη ενέργειας, προσφέροντας πρόσθετη εμβέλεια EV έως και 20km.

Ένα πιο ισορροπημένο και πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με 10 νέα ηλεκτρικά οχήματα.

Δύο εικόνες με το Renault 5 που κοστίζει 33% λιγότερο σε σύγκριση με το ZOE και μια άλλη διαχρονική αναβίωση με το “4ever”.

Ένα μυώδες αμιγώς ηλεκτρικό τμήμα της κατηγορίας C με το ολοκαίνουργιο MéganE το 2022.

Τεχνογνωσία του Ομίλου Renault στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της μπαταρίας με το Mobilize: έως 400 ευρώ ετησίως με V2G για τους οδηγούς EV και υπολειμματική αξία έως 500 ευρώ ανά μπαταρία.

Share: