Με ιδιαίτερα θεαματικό τρόπο άνοιξε την αυλαία της στο παγκόσμιο κοινό, το νεότευκτο πρωτάθλημα της Extreme E. Η σειρά με τα πανίσχυρα ηλεκτρικά SUV βρέθηκε στην Αλούλα της Σαουδικής Αραβίας, με σκοπό της να επικοινωνήσει το πρόβλημα της ερημοποίησης.
Ο Johan Kristoffersson και η Molly Taylor της Rosberg Xtreme Racing ήταν οι πρώτοι νικητές της Extreme E. Το δίδυμο της ομάδας του Nico Rosberg έδειξαν όλο τα Σαββατοκύριακο ότι είχαν την ταχύτητα και το ρυθμό στη διαδρομή των 18 χλμ. Ο Kristoffersson πήρε την πρωτοπορία μετά τη δεύτερη θύρα και δεν ξανακοίταξε πίσω του.
Στο μέσο του τελικού ο Kristoffersson είχε διαφορά 31 δευτερολέπτων από τον Τίμι Χάνσεν, με τον Loeb πάνω από ένα λεπτό πίσω στην 3η θέση. Η Taylor είχε ένα αρκετά μεγάλο προβάδισμα να διαχειριστεί, και έστω και αν η Munnings μείωσε έχοντας και τη βοήθεια του hyperdrive, έφτασε στη νίκη.
Είμαι ευγνώμων για όλη την προσπάθεια που έδωσε η ομάδα. Όλα πήγαν πολύ καλά, δουλέψαμε σκληρά και ειδικά ο Johan με τη Molly. Οδήγησαν εξαιρετικά όλο το διήμερο, μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες.
Nico Rosberg – Επικεφαλής RXR
Στην X44 ταλαιπωρήθηκαν από αστοχία στην υποβοήθηση του τιμονιού και η Gutierrez έδωσε μάχη για να τερματίσει.
Πάντως δεν ήταν η μόνη που αντιμετώπισε πρόβλημα το αγωνιστικό διήμερο στη Σαουδική Αραβία. Αρχικά ο Stephan Sarrazin έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να ντελαπάρει και να πληγώσει το roll cage.
Στο Q2 η Hurtgen είχε ένα τρομακτικό ατύχημα, με το πολυμορφικό της ABT Cupra να κάνει τούμπες στην άμμο.
Τέλος, στον αγώνα κατάταξης, ο Ekstrom είδε τον LeDuc να πέφτει πάνω του με μεγάλη ταχύτητα.
Οι μονομάχοι της Extreme E κατευθύνονται προς την Λακ Ρος της Σενεγάλης, για τον 2ο αγώνα το διήμερο 29-30 Μαίου, όπου θα τονιστεί η αύξηση της στάθμης της θάλασσας αλλά και η πλαστική μόλυνση.