Η κινεζική κοινοπραξία SAIC και General Motors λάνσαρε ένα ακόμη ηλεκτρικό mini με την επωνυμία Wuling. Το νέο Nano EV συμπληρώνει το Hongguang Mini EV, το οποίο έχει ήδη μεγάλη επιτυχία στην Κίνα.

Το Wuling Hongguang Mini EV είναι ένα από τα ηλεκτρικά οχήματα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνας και το μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή των στατιστικών εδώ και μήνες. Ωστόσο, το Nano EV δεν είναι η υποτιθέμενη κορυφαία έκδοση του Hongguang Mini EV που φημολογήθηκε τον Σεπτέμβριο. Εκείνη την εποχή, υπήρχαν εικασίες για μια έκδοση με ισχύ 30 kW, χωρητικότητα μπαταρίας 26 kWh και μεταξόνιο που εκτείνεται στα 2,01 μέτρα.

Το νέο Nano EV ξεπερνά την ισχύ και την αυτονομία του Mini EV, αλλά διαθέτει ακόμα μικρότερο μεταξόνιο. Το Nano EV έχει μήκος 2,50 μέτρα, πλάτος 1,53 μέτρα και ύψος 1,62 μέτρα – με μεταξόνιο 1,60 μέτρα. Το Mini EV, από την άλλη πλευρά, έχει μήκος 2,92 μέτρα με μεταξόνιο 1,94 μέτρα – το πλάτος και το ύψος είναι σχεδόν τα ίδια και για τα δύο μοντέλα.

Η ακτίνα στροφής (όχι ο κύκλος στροφής, προσέξτε) δίνεται από την εταιρεία ως 3,8 μέτρα, κάτι που υποτίθεται ότι το κάνει ιδανικό για τις μετακινήσεις στην πόλη. Ωστόσο, το Nano EV δεν περιορίζεται στη χρήση εντός πόλης, τουλάχιστον στο μάρκετινγκ: είναι ένα μοντέλο που καλύπτει «τις ανάγκες της σημερινής ανεξάρτητης νέας γενιάς και των ζευγαριών που τους αρέσει να ταξιδεύουν», λέει η GM.

Η πρόωση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα 24 kW, η μέγιστη ροπή είναι 85 Nm. Η εταιρεία δεν προσδιορίζει το μέγεθος της μπαταρίας στην ανακοίνωση, αλλά η αυτονομία NEDC λέγεται ότι είναι 305 χιλιόμετρα. Με έναν προαιρετικό φορτιστή 6,6 kW, το όχημα λέγεται ότι μπορεί να φορτιστεί σε 4,5 ώρες. προφανώς δεν υπάρχει επιλογή για φορτιστή DC.

Το Nano EV θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις σε τιμές μεταξύ 49.800 και 59.800 γιουάν (το ισοδύναμο περίπου 6.300 έως 8.300 ευρώ). Σε αντάλλαγμα, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει πολλές λειτουργίες, όπως θερμαντήρα μπαταρίας και εφαρμογή smartphone που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, μεταξύ άλλων, για την προετοιμασία της μπαταρίας. Υπάρχουν επίσης πίσω αισθητήρες στάθμευσης, ESP και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.

Share: