Η Solid Power στοχεύει να ξεκινήσει την αποστολή κυψελών μπαταρίας στερεάς κατάστασης μέχρι το τέλος του έτους για δοκιμές από τις BMW και Ford.

Σε συνέντευξή του, ο Doug Campbell, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Solid Power, δήλωσε ότι η εταιρεία από το Κολοράντο έχει δημιουργήσει μια πιλοτική γραμμή παραγωγής για την παροχή μπαταριών στερεάς κατάστασης σε αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ αναζητά έναν κατασκευαστικό εταίρο.

Ένας υποψήφιος συνεργάτης, είπε, είναι η κορεατική SK Innovation, η οποία κατασκευάζει εργοστάσια μπαταριών από κοινού με τη Ford στο Τενεσί και το Κεντάκι. «Μακροπρόθεσμα, δεν επιδιώκουμε να γίνουμε παραγωγός κυψελών», είπε.

Ο Campbell δήλωσε ότι η Solid Power έχει επαρκή ικανότητα πιλοτικής παραγωγής για να παρέχει πρωτότυπα κύτταρα μπαταριών σε άλλους κατασκευαστές οχημάτων, αλλά αρνήθηκε να δώσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

Η εταιρεία, η οποία εισήλθε στο χρηματιστήριο μέσω αντίστροφης συγχώνευσης το 2021, προσέλκυσε νωρίς επενδύσεις από τη Hyundai και τη Samsung, εκτός από τη Ford και τη BMW.

Όπως και οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες, το στοιχείο μπαταρίας της Solid Power διαθέτει έναν ηλεκτρολύτη στερεάς κατάστασης με βάση τα σουλφίδια, το μέσο μέσω του οποίου τα ιόντα λιθίου ρέουν μεταξύ των θετικών και αρνητικών ηλεκτροδίων κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση.

Οι κυψέλες μπαταριών με ηλεκτρολύτες στερεάς κατάστασης έχουν σημαντικά μικρότερο κίνδυνο να πάρουν φωτιά από εσωτερικά βραχυκυκλώματα από ό,τι εκείνες με υγρούς ηλεκτρολύτες.

Οι κυψέλες της Solid Power, οι οποίες επί του παρόντος χρησιμοποιούν ανόδους πλούσιες σε πυρίτιο και καθόδους νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου, έχουν τη δυνατότητα να συγκρατούν περισσότερη ενέργεια, παρέχοντας έτσι στα ηλεκτρικά οχήματα μεγαλύτερη εμβέλεια, και να κοστίζουν λιγότερο από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η Solid Power έχει επίσης σχεδιάσει τις κυψέλες στερεάς κατάστασης ώστε να είναι συμβατές με τις τρέχουσες διαδικασίες κατασκευής ιόντων λιθίου.

Share: