Η Subaru θέλει να γίνει πιο ανταγωνιστική στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων και ως εκ τούτου σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης ηλεκτρικής κινητικότητας, 272 εκατομμυρίων δολαρίων κοντά στο Τόκιο.

Σύμφωνα με μια έκθεση, το επταώροφο τεχνολογικό κέντρο θα ανοίξει την άνοιξη του 2024 και θα απασχολήσει περίπου 2.800 άτομα στους τομείς της μηχανικής, του σχεδιασμού προϊόντων και του σχεδιασμού. Το αναπτυξιακό συγκρότημα δεν προορίζεται μόνο στο να επιταχύνει την κυκλοφορία νέων μοντέλων στην αγορά, αλλά και να αυξήσει την ευελιξία – προκειμένου να είναι σε θέση να αντιδράσει στην ποικίλη περιφερειακή ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Subaru θα ονομάζεται Solterra και θα λανσαριστεί το επόμενο έτος – αρχικά στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τον Καναδά, την Ευρώπη και την Κίνα. Σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, οι έμποροι στην Καλιφόρνια, τη Μασαχουσέτη, το Νιου Τζέρσεϊ, το Κονέκτικατ, την Ουάσινγκτον, την Ουάσινγκτον, το Βερμόντ, τη Νέα Υόρκη, το Μέιν, το Ρόουντ Άιλαντ, το Όρεγκον, την Πενσυλβάνια, το Μέριλαντ, το Ντέλαγουερ και το Κολοράντο θα πάρουν πρώτα τα οχήματα.

Ωστόσο, το Solterra δεν προέρχεται απόλυτα από τη Subaru, αλλά  από τη συνεργασία με την Toyota. Η Subaru παίρνει ολόκληρη την ηλεκτρονική πλατφόρμα από τη μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Το αντίστοιχο του e-TNGA της Toyota ονομάζεται επίσημα e-Subaru Global Platform ή για συντομία e-SGP. Η ανάπτυξη της κοινής ηλεκτρονικής πλατφόρμας είχε ήδη ανακοινωθεί το 2019 . Η ιδέα είναι να μπορέσουμε να συνδυάσουμε ενότητες και εξαρτήματα για την κατασκευή «διαφορετικών τύπων ηλεκτρικών οχημάτων».

Τα νέα μοντέλα θα διαθέτουν νέα υβριδικά συστήματα κίνησης, συστήματα υποβοήθησης οδηγού και συνδεσιμότητα, και θα το επιτύχουν με «πολύ ευαίσθητους ηλεκτροκινητήρες, AWD της Subaru και περαιτέρω βελτιωμένη δυναμική οδήγησης».

Η Subaru στοχεύει να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ή υβριδικών-ηλεκτρικών μοντέλων σε τουλάχιστον 40 % έως το 2030. Μέχρι το 2050, οι εκπομπές CO2 από τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται παγκοσμίως θα μειωθούν κατά τουλάχιστον 90% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.

Share: