Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές των μέσων ενημέρωσης από την Κίνα, η BYD αναμένεται να προμηθεύσει την Tesla με την Blade Battery. Οι πηγές αυτών των ειδήσεων είναι ανεπίσημες, καθώς η BYD και η Tesla δεν θέλησαν να σχολιάσουν.

Η Blade Battery είναι στην πραγματικότητα ένα εμπορικό όνομα για τις μπαταρίες LFP (φωσφορικό σίδηρο λιθίου) της BYD στην προσέγγιση συσκευασμένης κυψέλης, στην οποία δεν υπάρχουν μονάδες και οι μπαταρίες βελτιώνουν τη δομή του οχήματος.

Οι Moneyball και CnEVPost αναφέρουν ότι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται υπό δοκιμή αυτή τη στιγμή.

Η Tesla χρησιμοποιεί ήδη τις μπαταρίες LFP στα αρχικά μοντέλα Made-in-China Model 3 και Model Y, αλλά αυτές οι κυψέλες προέρχονται από την CATL. Παρεμπιπτόντως, η συνεργασία μεταξύ Tesla και CATL επεκτάθηκε πρόσφατα .

Υποθέτουμε ότι η πιθανή χρήση των μπαταριών της BYD μπορεί να σχετίζεται με το επερχόμενο «φθηνό» Tesla που θα ξεκινούσε από περίπου 25.000 δολάρια. Οι τελευταίες φήμες λένε ότι η Tesla έχει ήδη ένα πρωτότυπο.

Δεν θα εκπλαγούμε αν η εταιρεία χρησιμοποιούσε τη χημεία της μπαταρίας ιόντων λιθίου LFP, η οποία θεωρείται η πιο προσιτή. Επιπλέον, οι κυψέλες της BYD προσφέρουν τη δυνατότητα δομικής ενσωμάτωσης, κάτι που επιδιώκει η Tesla.

Η BYD βρίσκεται σε διαδικασία επέκτασης της παραγωγής μπαταριών και μετάβασης ολόκληρου του χαρτοφυλακίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μπαταρίες Blade (τόσο BEV όσο και PHEV). Δεδομένου ότι υπάρχουν περισσότερες από αυτές τις κυψέλες, θα πωληθούν και σε άλλους κατασκευαστές.

Η CnEVPost ανέφερε πρόσφατα μια μεγάλη αύξηση 10% των μετοχών της BYD, φέρνοντας την κεφαλαιοποίηση της αγοράς σε πάνω από 880 δισεκατομμύρια CNY (136 δισεκατομμύρια δολάρια). Μπορεί να μην είναι τυχαίο.

Η εταιρεία αναμένει να πουλήσει 600.000 plug-in φέτος, 820.000 το 2022 και περίπου ένα εκατομμύριο το 2023. Η ισχύς της μπαταρίας θα είναι 35 GWh, 51 GWh και 70 GWh, αντίστοιχα.

Η μέση χωρητικότητα μπαταρίας (υποθέτοντας ότι όλες οι μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν στα EV της BYD) θα ήταν τότε 58 kWh, 62 kWh και 70 kWh ανά αυτοκίνητο.

Share: