Η Toyota ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διαθέσει 14 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογιών μπαταριών πριν από το τέλος της δεκαετίας.

Με την κίνηση αυτή θα επενδύσει περισσότερο σε συστοιχίες ισχύος ιόντων λιθίου και μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Στελέχη της Toyota δήλωσαν σε διαδικτυακή ενημέρωση του Τύπου ότι η εταιρεία αναμένει να μειώσει το κόστος παραγωγής μπαταριών στο μισό μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’20. Μέχρι τότε, αναμένει επίσης να κυκλοφορούν στους δρόμους μπαταρίες στερεάς κατάστασης και δήλωσε ότι είχε αρχίσει να δοκιμάζει ένα λειτουργικό πρωτότυπο πέρυσι.

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Toyota, Masahiko Maeda, δήλωσε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης όχι μόνο σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και σε υβριδικά. Αυτό, όμως, θα εξαρτηθεί από το αν οι μηχανικοί της θα μπορέσουν να αναπτύξουν μπαταρίες με τη σωστή ισορροπία μεταξύ ισχύος και σταθερότητας.

Ωστόσο, δεν θα είναι όλα στερεάς κατάστασης. Η Toyota σχεδιάζει επίσης να διαθέσει στο εμπόριο μια μπαταρία ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς στο δεύτερο μισό της δεκαετίας, η οποία θα συμβάλει στη μείωση του κόστους και στην αύξηση των επιδόσεων στα EV της. “Δημιουργώντας ένα σύστημα τόσο για την ανάπτυξη όσο και για την προμήθεια, θα προωθήσουμε τη διάδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των BEV”, δήλωσε ο Maeda.

Εν τω μεταξύ, η Toyota αναμένει ότι θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις μπαταρίες νικελίου-μετάλλου υδριδίου παλαιότερης γενιάς χάρη σε μια πρόσφατα αναπτυγμένη “διπολική” δομή κυψελών. Η δομή αυτή προφανώς επιτρέπει στις μπαταρίες να διπλασιάσουν την πυκνότητα ισχύος τους και χρησιμοποιήθηκε αυτό το καλοκαίρι στο υβριδικό compact Toyota Aqua/Prius C.

Συνολικά, η Toyota ελπίζει να εξασφαλίσει 200 γιγαβατώρες μπαταριών μέχρι το 2030, από τον προηγούμενο στόχο των 180 γιγαβατώρων. Αυτό θα της επιτρέψει να πουλήσει οκτώ εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων δύο εκατομμυρίων EV και οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

“Επικεντρωνόμαστε στην ασφάλεια, τη μεγάλη διάρκεια ζωής και την ποιότητα υψηλού επιπέδου για να παράγουμε καλές, χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης μπαταρίες”, δήλωσε ο Maeda. “Αυτό που εκτιμά περισσότερο η Toyota είναι να αναπτύσσει μπαταρίες που οι πελάτες της μπορούν να χρησιμοποιούν με το κεφάλι τους ήσυχο”.

Share: