Η γκάμα της Toyota για τα επόμενα 30 χρόνια θα περιλαμβάνει μια πληθώρα επιλογών πέρα από τα ηλεκτρικά οχήματα, δήλωσαν στελέχη σε ετήσια συνέλευση μετόχων την Τετάρτη.

«Είναι πολύ νωρίς για να επικεντρωθούμε σε μία επιλογή», δήλωσε ο διευθυντής Shigeki Terashi, απαντώντας σε ερώτηση επενδυτή σχετικά με το γιατί η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθεί διαφορετική πορεία στον χώρο της ηλεκτροκίνησης από τη Honda, η οποία στοχεύει σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2040.

Ο Terashi, μιλώντας από τα κεντρικά γραφεία της Toyota, δήλωσε ότι μέχρι το 2050, διαφορετικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, πρέπει να ανταγωνιστούν η μία την άλλη, έτσι ώστε η εταιρεία να μείνει με τις καλύτερες επιλογές.

Σε σύγκριση με έναν αριθμό μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της General Motors που στοχεύουν να προσφέρουν αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα σε δύο δεκαετίες, η Toyota εμμένει σταθερά στη θέση της ότι και τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διαδραματίσουν μόνιμο ρόλο στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων.

«Μερικοί άνθρωποι λατρεύουν τα ηλεκτρικά οχήματα, άλλοι δεν θεωρούν τις τρέχουσες τεχνολογίες τόσο βολικές», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας της Toyota, Masahiko Maeda. «Στο τέλος αυτό που έχει σημασία είναι τι επιλέγουν οι πελάτες».

Η λογική της Toyota πίσω από τη βραδύτερη προσέγγιση των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνεται πέρα από τις προβλέψεις της καταναλωτικής ζήτησης. Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, τα υλικά που απαιτούνται για την κατασκευή των ηλεκτιρκών οχημάτων και των μπαταριών θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών εκπομπών από ό,τι οι εκπομπές από τις εξατμίσεις των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι θα εργαστεί για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής της, ώστε να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων.

Share: