Η Triumph Motorcycles παρουσίασε το πρωτότυπο μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, το TE-1. Το δίτροχο αναπτύχθηκε σε ένα κοινό έργο με την Williams Advanced Engineering και το Πανεπιστήμιο του Warwick. Τώρα το TE-1 πρόκειται να δοκιμαστεί για έξι μήνες.

Η ηλεκτρική μοτοσικλέτα είναι γρήγορης φόρτισης και διαθέτει μια ειδική μπαταρία που αναπτύχθηκε από τη Williams με χωρητικότητα 15 kWh και έχει συνεχή ισχύ 80 kW ή μέγιστη ισχύ 130 kW. Η Williams έχει επίσης αναπτύξει νέο λογισμικό διαχείρισης μπαταρίας, μια ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου οχήματος και έναν συμπαγή μετατροπέα DC-DC προσαρμοσμένο στον περιορισμένο χώρο εγκατάστασης στην ηλεκτρική μοτοσικλέτα.

Το πλεονέκτημα για τους αναβάτες είναι ότι τα εξαρτήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα στη μοτοσικλέτα. Για παράδειγμα, είναι διαθέσιμη περισσότερη ισχύς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα πρέπει επίσης να είναι δυνατή η ανάκληση της τροφοδοσίας ανεξάρτητα από την κατάσταση φόρτισης – η τροφοδοσία παραμένει ενεργοποιημένη ακόμα και όταν το επίπεδο φόρτισης είναι χαμηλό.

Αυτό γίνεται εφικτό από την απόδοση της μπαταρίας: η συνεχόμενη ισχύς 80 kW και η μέγιστη 130 kW που αναφέρονται είναι οι προδιαγραφές του συστήματος ηλεκτρικής κίνησης. Σύμφωνα με την Williams, ωστόσο, η μπαταρία έχει σχεδιαστεί για μέγιστη ισχύ 170 kW και συνεχή ισχύ 90 kW. Σε συνδυασμό με το «κορυφαίο σύστημα ψύξης στην κατηγορία», η ισχύς θα πρέπει να είναι διαθέσιμη βέλτιστη. Αντίθετα, η μπαταρία 360 volt υποτίθεται ότι μπορεί να φορτιστεί από το μηδέν έως το 80% σε 20 λεπτά.

Κατά την ανάπτυξη της μπαταρίας, δεν ήταν μόνο τα δεδομένα απόδοσής της που ήταν σημαντικά, αλλά και η ενσωμάτωσή της στο όχημα. Προκειμένου να τοποθετηθεί βέλτιστα η μπαταρία, η κίνηση και το σύστημα φόρτισης στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας, η Williams προσάρμοσε τη διάταξη των μονάδων μπαταρίας και επίσης ενσωμάτωσε τη μονάδα ελέγχου οχήματος στο περίβλημα της. Η βελτιστοποιημένη διάταξη των εξαρτημάτων στο πλαίσιο θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο χειρισμό για τον αναβάτη.

Σύμφωνα με τη Williams, η παρουσίαση σηματοδοτεί το τέλος του κοινού έργου που χρηματοδοτήθηκε από τη βρετανική κυβέρνηση μέσω του προγράμματος «Innovate UK». Την ευθύνη στη δοκιμαστική φάση που ακολουθεί τώρα την έχει η Triumph.

«Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη φιλόδοξη και καινοτόμο εργασία για το πρωτότυπο επίδειξης TE-1 μέσω της ζωντανής φάσης δοκιμών και να μοιραστούμε το αποτέλεσμα με τους θαυμαστές της Triumph σε όλο τον κόσμο», λέει ο Nick Bloor, Διευθύνων Σύμβουλος της Triumph.

Ωστόσο, ο Bloor δεν ανακοίνωσε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο παραγωγής με ηλεκτρική πρόωση. Το TE-1 θα μπορούσε να είναι ένα πρωτότυπο για αυτό: Η μοτοσυκλέτα παρουσιάζει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από μοντέλα παραγωγής Triumph, για παράδειγμα στους προβολείς, το πλαίσιο, τη μονάδα καθίσματος και επίσης το ψαλίδι μονής όψης που είναι γνωστό από το Speed ​​Triple.

Μένει να δούμε ποιες δυνατότητες θα έχει η Williams Advanced Engineering για τέτοια έργα στο μέλλον: Στα τέλη Ιανουαρίου , έγινε γνωστό ότι ο αυστραλιανός όμιλος εξόρυξης Fortescue Metals αναλάμβανε τον πάροχο υπηρεσιών ανάπτυξης. Η Fortescue θέλει να μειώσει μαζικά την κατανάλωση ενέργειας των στόλων της και να χρησιμοποιήσει τις τεχνολογίες της Williams για τρένα εμπορευμάτων και ηλεκτρονικά φορτηγά σε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα.

Share: