Η Voi ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει ήχο σε ηλεκτρονικά σκούτερ που λειτουργεί σε τρεις αγγλικές πόλεις, στο πλαίσιο μιας δοκιμής για να βοηθήσει στη συγκράτηση της πεζοπορίας και να προσφέρει περισσότερη προστασία σε πεζούς με απώλεια όρασης.

Οι μηχανικοί της σουηδικής εταιρείας έχουν σχεδιάσει ένα διακριτικό «χαμηλό βουητό», παρόμοιο με εκείνο των ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο θα προστεθεί σε 60 σκούτερ στο Μπρίστολ, το Μπέρμιγχαμ και το Λίβερπουλ τους επόμενους τρεις μήνες.

Η εταιρεία θα διεξαγάγει τις δοκιμές παράλληλα με μια επίσημη γραπτή διαβούλευση για να συλλέξει σχόλια από το φιλανθρωπικό ίδρυμα του Royal National Institute for the Blind (RNIB), τις αστυνομικές δυνάμεις και τη Συνδυασμένη Αρχή της Δυτικής Αγγλίας (WECA) στο Μπρίστολ.

Η Voi θα επικοινωνήσει επίσης με τους αναβάτες για να προσδιορίσει εάν ο ήχος επηρέασε την εμπειρία του χρήστη. Η δράση αυτή έρχεται εν μέσω ανησυχιών για την ασφάλεια σχετικά με τον τρόπο οδήγησης και στάθμευσης των σκούτερ σε δημόσιους δρόμους και πεζοδρόμια.

Η Voi, η οποία έχει διευκολύνει πάνω από 2,5 εκατομμύρια διαδρομές στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι σήμερα, εισήγαγε επανασχεδιασμένες ροζ μπάρες στάθμευσης, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το RNIB, για τη βελτίωση της ορατότητας και την αντιμετώπιση ζητημάτων κινητικότητας που αντιμετωπίζουν τυφλοί και άτομα με μειωμένη όραση.

Οι πρώτες μπάρες σχεδιασμένες από το RNIB έχουν εγκατασταθεί στο Μπέρμιγχαμ και θα κυκλοφορήσουν σε περιοχές όπου η Voi δοκιμάζει τα ηλεκτρονικά σκούτερ της, για να βελτιώσει τον ασφαλή χώρο στάθμευσης και να περιορίσει την ακαταστασία του δρόμου.

Η Voi είπε επίσης ότι είχε σημειώσει βελτίωση κατά 70% στην καλή συμπεριφορά στάθμευσης από τους αναβάτες αφού εισήγαγε ένα χαρακτηριστικό στην εφαρμογή της, που παροτρύνει τους χρήστες να τραβήξουν μια «φωτογραφία στο τέλος της διαδρομής» των παρκαρισμένων σκούτερ που στη συνέχεια ελέγχεται από την ομάδα υποστήριξης της εταιρείας.

Σχολιάζοντας το πιλοτικό έργο με το RNIB, ο Jack Samler, γενικός διευθυντής της Voi UK και της Ιρλανδίας, δήλωσε: «Οι ηλεκτρικοί κινητήρες στα ηλεκτρικά σκούτερ, όπως σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λεωφορεία, είναι εξαιρετικά αθόρυβοι που μπορεί να είναι ανησυχητικοί για άλλους χρήστες του δρόμου. Προσθέτοντας έναν κατάλληλο ήχο, ελπίζουμε να βελτιώσουμε την ασφάλεια των λειτουργιών μας για όλους τους χρήστες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι ευάλωτοι λόγω απώλειας όρασης.»

Ο στρατηγικός σύμβουλος της RINIB για συνεργασίες καινοτομίας, Robin Spinks, δήλωσε ότι ο οργανισμός ανυπομονεί να λάβει σχόλια από την μερικώς ορατή κοινότητα σχετικά με τις δοκιμές, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στα τέλη Αυγούστου.

Ο Δήμαρχος των West Midlands, πάντως, υποδέχθηκε με χαρά την κίνηση της Voi. Η δοκιμαστική περίοδος θα κρατήσει 3 μήνες. Ταυτόχρονα, η Voi θα συνεργαστεί με τις τοπικές αρχές, την αστυνομία και οργανισμούς που ασχολούνται με ανθρώπους με προβλήματα όρασης, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Γενικότερα, πάντως, αυξάνονται οι διαμαρτυρίες στο Μπέρμιγχαμ για την κακή χρήση των ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών πατινιών. Αρκετοί, μάλιστα, ζητούν να λήξει οριστικά η ενοικίασή τους. Η αστυνομία έχει ήδη ξεκινήσει μια επιχείρηση για την αποτροπή της επικίνδυνης οδήγησης με πατίνια, η οποία θα διαρκέσει 1 μήνα.

Share: