Η International Harvester Company ήταν ένας κατασκευαστής με έδρα τις ΗΠΑ που ειδικευόταν σε γεωργικά μηχανήματα και φορτηγά pick-up. Ένα από τα πιο γνωστά της προϊόντα ήταν το Scout, ένα όχημα παντός εδάφους που κυκλοφόρησε το 1960 και παρήχθη μέχρι το 1980. Η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε Navistar International μετά την πώληση του γεωργικού της τμήματος στην Case Corporation το 1985.
Ο όμιλος Volkswagen εξαγόρασε τη Navistar International το 2020 μέσω της μονάδας φορτηγών Traton. Επομένως, ο γερμανικός όμιλος έχει στην κατοχή του τα δικαιώματα του Scout, μια ευκαιρία που δεν πρόκειται να αφήσει ανεκμετάλλευτη.
Η Volkswagen θέλει να επαναλανσάρει το Scout στις Ηνωμένες Πολιτείες με στόχο να αυξήσει το μερίδιό της στη συγκεκριμένη αγορά, καθώς εκεί έχει πολύ περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης από ό,τι στην Κίνα και την Ευρώπη, όπου κατέχει ήδη ηγεμονική θέση στους πίνακες πωλήσεων.
Το Scout δεν θα είναι το όνομα ενός μοντέλου της Volkswagen, αλλά μια νέα μάρκα που θα λειτουργεί ανεξάρτητα, όπως συμβαίνει ήδη με την Audi, την Porsche, τη Skoda και τις υπόλοιπες εταιρίες που απαρτίζουν τον όμιλο. Αρχικά, θα λανσαριστούν δύο μοντέλα: ένα ρετρό SUV και ένα pick-up, τα οποία θα είναι και τα δύο ηλεκτρικά. Περιέργως, όλα δείχνουν ότι πρόκειται για 100% εξελίξεις της Volkswagen, η οποία δεν θα καταφύγει στους συνεργάτες της Ford, παρά την εκτεταμένη εμπειρία τους στην παραγωγή αυτού του τύπου οχημάτων.
Η Volkswagen θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια κι αργότερα θα αναζητήσει άλλους επενδυτές για την προώθησή του. Το Scout SUV, παρά την ηλεκτρική του φύση, θα ανταγωνιστεί τα Ford Bronco και Jeep Wrangler, παίρνοντας αποστάσεις από πιο συμβατικές προτάσεις όπως τα SUV ID.4 και ID.5, τα οποία επικεντρώνονται σε χρήση στο δρόμο.
Η παραγωγή του Scout θα ξεκινήσει το 2026 και ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί εάν θα εισάγεται και στην Ευρώπη.