Επί του παρόντος, η ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen ID. αποτελείται από δύο μόνο μοντέλα στην Ευρώπη: το compact ID.3 και το μεσαίου μεγέθους SUV ID.4.

Βραχυπρόθεσμα, και τα δύο θα προστεθούν από το ID.5, μια κουπέ έκδοση του ID.4, καθώς και από τις εκδόσεις παραγωγής του ID. Buzz, ένα φορτηγάκι παρόμοιο σε μέγεθος με το Transporter, και ID. Vizzion, ένα sedan που προορίζεται να αντικαταστήσει το Passat.

Ωστόσο, η μάρκα διαθέτει ένα τρίτο μοντέλο στην κινεζική αγορά: το ID.6, ένα executive SUV παρόμοιο σε μέγεθος με το Touareg, το οποίο κυκλοφορεί προς το παρόν μόνο στην ασιατική χώρα.

Παρόλο που αρχικά δεν είχε προγραμματιστεί να φτάσει στη Γηραιά Ήπειρο, η Volkswagen φαίνεται ότι τώρα έχει επανεκτιμήσει το ενδεχόμενο εισαγωγής του από την Κίνα.

Ο Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ομίλου, θέλει να αυξήσει τις εξαγωγές από τα εργοστάσιά του στην Ασία, με το ID.6 να είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα φτάσουν. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν, ο στόχος θα είναι να φέρνει περίπου 15.000 ID.6 στην Ευρώπη ετησίως, πουλώντας περίπου 80.000 μονάδες σε πέντε χρόνια.

Ωστόσο, τα σχέδια αυτά θα μπορούσαν να συναντήσουν την αντίδραση του συμβουλίου εργαζομένων, το οποίο τάσσεται υπέρ της ενίσχυσης της παραγωγής στα γερμανικά εργοστάσια της εταιρείας.

Το Volkswagen ID.6 παράγεται από κοινού από δύο κινεζικούς ομίλους, την FAW (ID.6 X) και την SAIC (ID.6 Crozz). Αυτές οι δύο εκδόσεις διαφέρουν μόνο σε λεπτομέρειες όπως τα φωτιστικά σώματα, οι προφυλακτήρες, η πίσω πόρτα κ.λπ. Αρχικά, η έκδοση που θα επιλεγεί για να φτάσει στην αγορά μας θα είναι η έκδοση SAIC, καθώς η αισθητική της μοιάζει περισσότερο με εκείνη των ευρωπαϊκών ID.3 και ID.4.

Παρόλο που το Volkswagen ID.6 χρησιμοποιεί την ίδια αρθρωτή πλατφόρμα MEB που έχουμε δει στο παρελθόν σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, είναι το μακρύτερο όχημα που έχει δημιουργηθεί μέχρι σήμερα σε αυτή την πλατφόρμα, με μήκος 4,88 μέτρα. Το μεταξόνιο του είναι επίσης μακρύτερο από αυτό των ID.3 και ID.4, το οποίο είναι 2,77 μέτρα, έναντι 2,96 μέτρων για το ID.6.

Το ID.6 διατίθεται με δύο μπαταρίες, μία 58 kWh και μία 77 kWh, καθώς και με τρία επίπεδα ισχύος: 179 ίππους (κίνηση στους πίσω τροχούς), 204 ίππους (κίνηση στους πίσω τροχούς) και 306 ίππους (τετρακίνηση).

Το πισωκίνητο μοντέλο 58 kWh κοστίζει 31.315 ευρώ και προσφέρει αυτονομία 436 km NEDC, ενώ το μοντέλο 77 kWh με την ίδια μηχανική διάταξη κοστίζει 34.579 ευρώ και 588 km NEDC. Η παραλλαγή 77 kWh με τετρακίνηση κοστίζει 43.847 ευρώ και έχει αυτονομία 510 km NEDC.

Share: