Η Volkswagen αναφέρει ότι θα παρουσιάσει το VW ID.5 GTX στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο, τον Σεπτέμβριο. Το νέο ηλεκτρικό είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB του Ομίλου με τη μορφή ενός κουπέ SUV και θα εμφανιστεί ως ένα κόνσεπτ που βρίσκεται κοντά στην παραγωγή πριν ξεκινήσει να πωλείται το επόμενο έτος.

Οι λεπτομέρειες παραμένουν ελάχιστες, αν και δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε ότι η VW «πειράζει» το ID.5 GTX. Όπως ήταν αναμενόμενο, το e-SUV θα διαθέτει τετρακίνηση με τον πίσω κινητήρα 150 kW να υποστηρίζεται πιθανώς από έναν 75 kW στον μπροστινό άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ισχύ του συστήματος να φτάνει τα 225 kW, βασικό πυλώνα της πλατφόρμας MEB της Volkswagen για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η VW, στην ανακοίνωση, ισχυρίζεται πως θα έχει 497 χιλιόμετρα αυτονομία, αλλά δεν προσδιορίζει άλλα δεδομένα απόδοσης εκτός από “μια μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου”. Η εταιρεία αναμένει επίσης ότι το ID.5 GTX θα οδηγείται πλήρως συνδεδεμένο, θα λαμβάνει ενημερώσεις εν κινήσει και θα είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία Car2X.

Όταν το ID.5 GTX φτάσει στις αντιπροσωπείες το επόμενο έτος, θα είναι το δεύτερο μοντέλο της σπορ μάρκας GTX μετά το ID.4 GTX. Σύμφωνα με τη Volkswagen, το αρκτικόλεξο σημαίνει «μια νέα αθλητικότητα». Η εταιρεία δηλώνει ότι συνεχίζει την παράδοση των επιτυχημένων μοντέλων GTI, GTD και GTE και το μεταφέρει στον κόσμο της ηλεκτρικής κινητικότητας. Τα σχέδια για τα παρακλάδια των ηλεκτρικών GTX φημολογούνταν από το 2019.

Όσο για το ID.5 GTX, η Volkswagen κατά τα άλλα προβάλλει μόνο μερικές οπτικές ιδιαιτερότητες σε αυτό το στάδιο. Μπροστά, το μοντέλο διαθέτει προβολείς LED matrix (“IQ.Light”), λωρίδες φωτός που τρέχουν προς το λογότυπο της Volkswagen και φωτιζόμενα στοιχεία κηρήθρας στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού. Η σπορ γραμμή της οροφής χαρακτηρίζεται από κολώνες Α επίπεδης κλίσης που τοποθετούνται πολύ μπροστά και καταλήγουν σε μια ενσωματωμένη πίσω αεροτομή. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό στο πίσω μέρος είναι η λωρίδα φωτός.

Το μοντέλο απόδοσης προφανώς χρησιμοποίησε το ID.5 ως βάση. Το e-SUV είναι ένα κουπέ παρακλάδι του ID.4, κατασκευασμένο στο Zwickau και προγραμματισμένο για κυκλοφορία στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Το ID.5, επίσης, ήταν σε προεργασία στη Γερμανία από την αρχή του έτος σύμφωνα με πληροφορίες. Το ID.5 πιθανότατα θα χρησιμοποιεί την μπαταρία 77 kWh του ID.4 και τον ηλεκτροκινητήρα 150 kW όπως έχει οριστεί από το MEB.

Share: