Η WMC είναι μια βρετανική εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από πολύ καιρό από τον Βρετανό μηχανικό της Formula 1 Rob White. Στόχος του είναι να προωθήσει την υιοθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων στη βιομηχανία μοτοσικλετών, όχι με την παροχή κάποιας απίστευτης μπαταρίας ή ηλεκτρικού κινητήρα, αλλά με την επινόηση νέας αεροδυναμικής τεχνολογίας που θα πρέπει να χρησιμοποιεί καλύτερα τη διαθέσιμη ισχύ.

Η εν λόγω τεχνολογία, που ονομάζεται V-Air, εμπνεύστηκε από τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στη Formula 1 ή στο Le Mans. Αποτελείται από έναν μεγάλο αγωγό στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, σχεδιασμένη να ωθεί τον αέρα μέσω του δίτροχου και όχι γύρω από αυτό. Έτσι μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση έως και 70 τοις εκατό σε σύγκριση με μια ανώνυμη “μοτοσυκλέτα υψηλής απόδοσης”.

Το V-Air υποστηρίζεται από τη μοτοσικλέτα επίδειξης, που ονομάζεται WMC250EV και παρουσιάστηκε την Τετάρτη 23 Ιουνίου, από έναν κινητήρα που οδηγεί τον μπροστινό τροχό και συνδέεται με ένα αναγεννητικό σύστημα πέδησης. Υπάρχει ένα πρόσθετο τελικό σύστημα κίνησης στη μοτοσυκλέτα, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, όχι μόνο θα ενισχύσει την ισχύ και θα βελτιώσει την απόδοση αλλά θα μπορούσε επίσης να προσαρμοστεί εύκολα στις υπάρχουσες μοτοσικλέτες.

Το έκθεμα θα δοκιμαστεί από τα τέλη του τρέχοντος έτους, με τον ίδιο τον White να σχεδιάζει να ανέβει στη μοτοσυκλέτα και να τρέξει. Το υψηλό σημείο στην ανάπτυξη του V-Air είναι ένα run που έχει προγραμματιστεί για το επόμενο έτος στα Salar de Uyuni, τα πεδία αλατιού στη Βολιβία, τα μεγαλύτερα του είδους τους στον κόσμο.

Ο White πιστεύει ότι το run του θα κάνει Βρετανικό ρεκόρ Motorcycle Electric Semi Streamliner, πηγαίνοντας την WMC250EV με πάνω από 250 mph (402 kph), το οποίο θα ήταν πολύ πάνω από τα 228 mph (367 kph) που έθεσε ο Max Biaggi με το Voxan Wattman πέρυσι.

Share: