Το 2021, το BMW Group σημείωσε ισχυρή αύξηση πωλήσεων (+8,4%) συγκριτικά με το 2020, με τις συνολικές παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να αγγίζουν τις 2.521.525 μονάδες.

Οι πωλήσεις της BMW έφτασαν σε ιστορικά επίπεδα με 2.213.795 μονάδες (+9,1%) την περασμένη χρονιά, με τη μάρκα να ηγείται της κατηγορίας πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το 2021, φτάνοντας τις 103.855 μονάδες (+133,2%).

Με την είσοδο των BMW iX και BMW i4, το BMW Group έχει επεκτείνει σημαντικά την ψηφιοποίηση της διεπαφής πελάτων.

Για παράδειγμα, πέραν του φιλικού προς τον χρήστη χαρακτήρα της, ώστε να απλουστεύεται η διαδικασία αγοράς, προ-διαμορφωμένα νέα οχήματα και πιο πρόσφατα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε όλη τη γκάμα μπορούν ήδη να αγοράζονται online στην εγχώρια αγορά του BMW Group στη Γερμανία. Μέχρι το 2025, ο όμιλος σχεδιάζει να πουλά το ένα τέταρτο των οχημάτων του αποκλειστικά online.

Η αναγνώριση απαιτήσεων σέρβις βάσει δεδομένων ενισχύει την προληπτική υποστήριξη πελατών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να γίνεται απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη ο οποίος λαμβάνει υποστήριξη εξ αποστάσεως, όπου είναι δυνατόν, ή η επίσκεψη στο συνεργείο να διοργανώνεται εύκολα και αποδοτικά, εάν κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο.

Η νέα εφαρμογή My BMW/MINI προσφέρει ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά όπως ‘κράτηση’ ψηφιακών υπηρεσιών ή ευρεία πρόσβαση σε επιλογές φόρτισης, και δημιουργεί ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η μάρκα BMW έκλεισε το 2021 με θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις, +9,1% (2.213.795 οχήματα) έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα της, η BMW κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων στην ιστορία της.

Το 2021, το 13% των οχημάτων BMW και MINI που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο – συνολικά 328.316 μονάδες (+70,4 %) – ήταν ηλεκτροκίνητα. Στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό ήταν ήδη πάνω από 23% (225.415 μονάδες).

Με πωλήσεις 37.939 BMW iX3 το 2021, περίπου η μία στις δέκα BMW X3 που παραδόθηκαν στους πελάτες σε όλο τον κόσμο ήταν αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο διάστημα, ένας στους τρεις πελάτες που αγόρασε 3θυρο μοντέλο MINI επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση* (34.851 μονάδες). Την ίδια στιγμή, το BMW i3, το μοναδικό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της compact κατηγορίας, διατήρησε την ανοδική του πορεία για ένατη χρονιά: Με 28.216 μονάδες, το BMW i3 αύξησε τις πωλήσεις του κατά 5,4% συγκριτικά με τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

Το BMW Group λανσάρισε πέρσι δύο καινοτόμες τεχνολογικές ναυαρχίδες, την BMW iX και την BMW i4. Το 2022, η εταιρεία θα επεκτείνει περαιτέρω την γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 7 και της BMW X1 και, το 2023, της BMW Σειράς 5, ενός μοντέλου με υψηλό όγκο πωλήσεων. Αυτά θα πλαισιωθούν από άλλα μοντέλα, όπως ο διάδοχος του MINI Countryman και η αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre.

Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο 90% σχεδόν των υφιστάμενων κατηγοριών της. Για την επόμενη δεκαετία, η εταιρεία σχεδιάζει την πώληση δέκα περίπου εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Neue Klasse, που είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, θα συνεισφέρει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων του BMW Group από τα μέσα της δεκαετίας και μετά.

Η προϊοντική γκάμα  της μάρκας MINI θα είναι αμιγώς ηλεκτρική μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα είναι επίσης μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2030 και μετά. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στην κατηγορία αστικής κινητικότητας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Share: