Ενώ στην Ευρώπη η δέσμευση της Honda στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει περιοριστεί στο εντυπωσιακό αλλά με χαμηλές πωλήσεις “e”, στην Κίνα η κατάσταση είναι διαφορετική με την άφιξη σήμερα μιας πολύ πιο ολοκληρωμένης εναλλακτικής λύσης. Το e:NS1, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο για αγορά στην ασιατική αγορά, είναι μια πολύ πιο φιλόδοξη πρόταση.
Τα e:NS1 και e:NP1 είναι ουσιαστικά ηλεκτρικές παραλλαγές του Honda HR-V τρίτης γενιάς και σύμφωνα με τη Honda συνδυάζουν το monozukuri της Honda, που περιλαμβάνει την επιδίωξη της πρωτοτυπίας και του πάθους, με την κινεζική νοημοσύνη και τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.
Αυτά τα μοντέλα της Honda βασίζονται στην αρχιτεκτονική e:N Architecture F. Μια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη για συμπαγή ηλεκτρικά οχήματα που πιθανότατα θα προέρχεται από την πλατφόρμα Global B που χρησιμοποιείται στο HR-V. Και τα δύο οχήματα θα διατίθενται αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Διατίθεται με δύο κινητήρες, ο ένας με 182 PS (134 kW) και ο άλλος με 204 PS (150 kW). Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 150 km/h. Όσον αφορά την μπαταρία, οι πελάτες στην Κίνα θα έχουν δύο επιλογές χωρητικότητας, με τη βασική μπαταρία να προσφέρει 420 χιλιόμετρα, ενώ η έκδοση μεγαλύτερης χωρητικότητας θα φτάνει τα 510 χιλιόμετρα.
Οι τιμές θα ξεκινούν από 25.200 ευρώ για την έκδοση με τη μικρή μπαταρία, ενώ η έκδοση με την ισχυρότερη μπαταρία θα ξεκινά από 28.400 ευρώ.
Τα μοντέλα θα φτάσουν στην Ευρώπη το 2023, με τιμή που δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Πρόκειται όμως αναμφίβολα για μια πρόταση που έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για να αποτελέσει μια πολύ πιο ελκυστική εναλλακτική λύση για τους Ευρωπαίους αγοραστές, οι οποίοι θα δουν πώς η προσφορά και ο ανταγωνισμός συνεχίζουν να αυξάνονται.